FC Barcelona w Polsce
Właściciel marek Dermika, Soraya, Salvequick, Allévo, Pharbio wprowadza na polski rynek kosmetyki na licencji hiszpańskiej FC Barcelony.
W portfolio zajdują się trzy linie kosmetyków: Attack (energetyzująca), Instinct (nawilżająca) oraz Dominance (rewitalizująca) oraz żel pod oczy Energy. W skład każdej linii wchodzą takie produkty, jak krem do twarzy, żel do mycia twarzy, żel pod prysznic i szampon, dezodorant roll-on, deozdorant antyperspirant, balsam po goleniu, woda po goleniu i woda toaletowa.
– To pierwsza na świecie tak szeroka, licencjonowana linia kosmetyków FC Barcelona przeznaczona dla mężczyzn, a prestiż FCB gwarantuje najwyższą jakość produktów – tłumaczy Jarosław Cybulski, dyrektor zarządzający Cederroth Polska SA.
Niewykluczone, że za tym kontraktem stoi agencja Business Sport Solutions, która otrzymała na zasadzie wyłączności prawo reprezentowania FC Barcelony w kontaktach z podmiotami gospodarczymi zainteresowanymi współpracą z klubem w zakresie sponsoringu i merchandisingu w Polsce.