FC Barcelona w Polsce
Właściciel marek Dermika, Soraya, Salvequick, Allévo, Pharbio wprowadza na polski rynek kosmetyki na licencji hiszpańskiej FC Barcelony.
W portfolio zajdują się trzy linie kosmetyków: Attack (energetyzująca), Instinct (nawilżająca) oraz Dominance (rewitalizująca) oraz żel pod oczy Energy. W skład każdej linii wchodzą takie produkty, jak krem do twarzy, żel do mycia twarzy, żel pod prysznic i szampon, dezodorant roll-on, deozdorant antyperspirant, balsam po goleniu, woda po goleniu i woda toaletowa.
– To pierwsza na świecie tak szeroka, licencjonowana linia kosmetyków FC Barcelona przeznaczona dla mężczyzn, a prestiż FCB gwarantuje najwyższą jakość produktów – tłumaczy Jarosław Cybulski, dyrektor zarządzający Cederroth Polska SA.
Niewykluczone, że za tym kontraktem stoi agencja Business Sport Solutions, która otrzymała na zasadzie wyłączności prawo reprezentowania FC Barcelony w kontaktach z podmiotami gospodarczymi zainteresowanymi współpracą z klubem w zakresie sponsoringu i merchandisingu w Polsce.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Piłka nożna we krwi – RCKiK w Katowicach wręczy bilety na mecze Betclic 1. i 2. Ligi krwiodawcom
Od marca do czerwca 2025 roku dla osób, które oddadzą krew w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach lub wybranych Terenowych Oddziałach w województwie śląskim, RCKiK w Katowicach oraz Betclic przygotowali vouchery, które można wymienić na podwójny bilet na mecz piłki nożnej lokalnych klubów.



