13.06.2013 17:45

Legia w wirtualnym domu

Nowy mistrz Polski w piłce nożnej, Legia Warszawa, nawiązał współpracę z firmą home.pl - jednym z liderów usług internetowych w kraju.

\"\"Na mocy umowy, firma home.pl zyskała status oficjalnego partnera internetowego Legii. Oprócz migracji i utrzymania wszystkich serwerów internetowych klubu, home.pl zapewnia wsparcie IT w zakresie hostingu za pośrednictwem dedykowanego hotline’u oraz konfiguracji poszczególnych usług internetowych w tym utrzymanie domen internetowych Legii. Gwarantuje to Legii niezawodne działanie usług  w trybie 24/7 niezależnie od natężenia ruchu na stronie.

Kluby piłkarskie coraz częściej inwestują w nowoczesne narzędzia internetowe i technologiczne, które wspomagają proces sprzedaży biletów czy gadżetów poprzez sklep on-line oraz budują wygodną i skuteczną platformę do komunikacji z kibicami. Takie podejście gwarantuje łatwy dostęp do oferty klubu piłkarskiego i zacieśnia więź z jego kibicami.

– Dzięki współpracy z home.pl, kibice Legii zyskali szybki i stały dostęp do naszych serwisów internetowych, czyli do wszystkich ważnych informacji o działalności klubu i jego piłkarzach. Zdajemy sobie sprawę ze znaczenia usług internetowych w kontakcie z sympatykami klubu. Dlatego tak istotne jest zapewnienie stabilności działania infrastruktury  IT oraz błyskawicznego dostępu do serwisów on-line. W niedalekiej przyszłości planujemy wraz z home.pl udostępnienie innowacyjnych usług dedykowanych kibicom naszego klubu. – mówi Jakub Szumielewicz Dyrektor Wykonawczy Legii Warszawa.

Strona legia.com to jedna z najczęściej odwiedzanych stron www o tematyce sportowej w polskim Internecie. Każda ważna informacja dotycząca rozgrywanych meczów czy transferów powoduje, że strona www odwiedzana jest setki tysięcy razy – przez całą dobę.

Migracja serwerów zrealizowana przez specjalistów home.pl była niewidoczna dla użytkowników strony legia.com i odbyła się w ciągu jednej nocy.

– Współpraca z klubem piłkarskim Legii to innowacyjny projekt na rynku. Klub zyskał dostęp do najlepszych rozwiązania informatycznych i bezpieczeństwo inwestycji w rozwiązania internetowe a kibice otrzymają wkrótce możliwość korzystania z nowoczesnej platformy do komunikacji. Mamy nadzieję że inne kluby również pójdą drogą efektywnego wykorzystania potencjału internetu.   – powiedział Marcin Kuśmierz, Prezes Zarządu home.pl

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing