13.06.2013 04:40

ConTrust lubi spacerować

W ramach współpracy, agencja ConTrust będzie odpowiedzialna za działania komunikacyjne związane z dziewiątą edycją ECCO Walkathonu w Polsce.

ConTrust lubi spacerować

Agencja we współpracy z klientem przygotuje i wdroży strategię komunikacyjną wydarzenia. Będzie odpowiedzialna za media relations, pozyskanie patronów medialnych, obsługę biura prasowego i portali społecznościowych, a także za kontakty z współpracującymi przy projekcie fundacjami, blogerami modowymi i gwiazdami, które od lat wspierają ECCO Walkathon w charakterze ambasadorów wydarzenia.

Ze strony agencji ConTrust projekt poprowadzą Agata Falęcka, Account Manager wspólnie z Martą Rakoczy, PR Managerem.  Po stronie ECCO za projekt odpowiadają Maciej Wyrwas,  Regional Marketing & PR Manager ECCO East oraz Kinga Hetmańczyk, PR & Event Coordinator w ECCO EMEA Sales SE.

Umowę zawarto na okres od kwietnia do października 2013 roku.

Dziewiąta edycja polskiego ECCO Walkathonu odbędzie się 14 września 2013 roku na warszawskiej Agrykoli. Idea ECCO Walkathonu jest prosta: wystarczy przejść po wytyczonych trasach, a za każdy przebyty kilometr organizator przedsięwzięcia, firma ECCO przekazuje 4 złote na konto wybranej przez uczestnika fundacji. Zeszłoroczna edycja wydarzania zgromadziła prawie 19 000 osób, dzięki którym ECCO przekazało prawie 602 000 złotych na realizację ważnych społecznie projektów.

Do tej pory w imieniu spacerowiczów ECCO przekazało w Polsce ponad 4,9 mln zł na cele charytatywne.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing