06.06.2013 08:18

Milionowa oglądalność

Końcówkę zmagań T-Mobile Ekstraklasy oglądała na kanałach Canal+ całkiem spora grupa kibiców. Najpopularniejszy był jednak jeden z grudniowych meczów.

Rekord oglądalności zakończonego niedawno sezonu T-Mobile Ekstraklasy padł 7 grudnia 2012 roku w trakcie starcia Śląska Wrocław z Legią Warszawa. Konfrontację tę oglądało średnio 238,6 tysięcy widzów. Niewiele gorsze wyniki oglądalności miał mecz pomiędzy Górnikiem Zabrze i Lechem Poznań rozegrany 10 marca 2013 roku, który śledziło na ekranach telewizorów średnio 208,3 tysiąca widzów. Granicę 200 tysięcy telewidzów przekroczyły także derby Warszawy z 21 września 2012 roku i starcie Lechii Gdańsk z Wisłą Kraków (1 kwietnia 2013).

Przed zakończeniem sezonu na kanałach Canal+ emitowano programy „Multiliga+”, które średnio oglądało niemal 110 tysięcy widzów. Finisz sezonu (dwie ostatnie kolejki) w programach „Multiliga+” i równoległych transmisjach meczów oglądało w sumie 1,1 miliona widzów.

Wynik ten może nie jest szczególnie imponujący, ale pokazuje, że nasza liga posiada grono wiernych odbiorców.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing