Dobry czas Narodowego
Chociaż spółka PL.2012+ powstała niedawno, zdołała odmienić oblicze Stadionu Narodowego. Warszawski obiekt notuje wzrost przychodów.

W styczniu 2013 roku, Narodowe Centrum Sportu oddało w ręce powołanej spółki zarządzanie obiektem, który był jedną z aren Euro 2012. Wówczas, stadion notował 140 tysięcy złotych przychodu.
Minęło pół roku, a Narodowy inkasuje już 2 mln. Można oczywiście tłumaczyć to lepszym dla tego typu inwestycji okresem, ale zmiany widoczne są gołym okiem.
W planie organizacyjnym na rok bieżący, znajdowało się około 100 wydarzeń mniejszej rangi – m.in. konferencje i bankiety. Plan udało się zrealizować już teraz.
– Mamy zakontraktowanych już 90 wydarzeń korporacyjnych na bieżący rok wobec 100 zaplanowanych pierwotnie. To konferencje, kongresy, imprezy korporacyjne. Na 2014 rok planowane jest podwojenie tej liczby, a w 2015 roku liczba ta ma wzrosnąć nawet do 500. – komentuje zaistniałą sytuację kierownik ds. komunikacji PL.2012+, Joanna Janowicz-Strzyżewska.
Znacznie lepiej jest z imprezami, do których niezbędny jest cały stadion – miało ich być zaledwie 10, a będzie 18.
Władze spółki chcą przeczekać do drugiej połowy roku niekorzystny czas, związany z nadszarpniętym wizerunkiem Stadionu. Wówczas rozpoczną się poszukiwania sponsora tytularnego.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Juvenia pozostaje na stadionie Zwierzynieckiego KS
Do końca obecnego sezonu ekstraligi rugby Juvenia Kraków nadal będzie rozgrywać swoje mecze domowe na stadionie Zwierzynieckiego KS. Powodem jest opóźniająca się modernizacja trybun na obiekcie "Smoków" oraz dwóch budynków klubowych.



