26.05.2013 07:01

Biedronka Arena

Jesienią bieżącego roku reprezentacja Polski w piłce nożnej może grać na innym stadionie. Wbrew pozorom, wciąż będzie to Narodowy, ale...

Biedronka Arena

\"\"Operator Stadionu Narodowego, spółka PL.2012+, ogłosiła kilka dni temu, że od października obiekt może pozyskać sponsora tytularnego. Wiązać będzie się to ze zmianą oficjalnej nazwy stadionu.

Wszystko wskazuje na to, że liderem w wyścigu o podpisanie takiego kontraktu jest sieć sklepów Biedronka. Chociaż brzmi to niezbyt poważnie, piłkarze grać mogą wkrótce na Biedronka Arena.

Jak do tej pory, rynek sponsoringu tytularnego w polskim futbolu nie rozwinął się tak, jak oczekiwano w trakcie Euro 2012. Z rodzimych aren tych rozgrywek, prawa do nazwy sprzedał tylko operator stadionu w Gdańsku.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing