Biedronka Arena
Jesienią bieżącego roku reprezentacja Polski w piłce nożnej może grać na innym stadionie. Wbrew pozorom, wciąż będzie to Narodowy, ale...

Operator Stadionu Narodowego, spółka PL.2012+, ogłosiła kilka dni temu, że od października obiekt może pozyskać sponsora tytularnego. Wiązać będzie się to ze zmianą oficjalnej nazwy stadionu.
Wszystko wskazuje na to, że liderem w wyścigu o podpisanie takiego kontraktu jest sieć sklepów Biedronka. Chociaż brzmi to niezbyt poważnie, piłkarze grać mogą wkrótce na Biedronka Arena.
Jak do tej pory, rynek sponsoringu tytularnego w polskim futbolu nie rozwinął się tak, jak oczekiwano w trakcie Euro 2012. Z rodzimych aren tych rozgrywek, prawa do nazwy sprzedał tylko operator stadionu w Gdańsku.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Justyna Gdowska o rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym: to impuls do dalszych działań
Justyna Gdowska zajęła 26. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". – Sądzę, że dla całego środowiska sportowego to ważne zestawienie, motywujące do jeszcze ciekawszych pomysłów, projektów, realizacji. Wyróżnienie w rankingu to zawsze miłe zaskoczenie i docenienie dotychczasowej pracy, a także impuls…



