Mateusz Małek: sponsoring sportów zimowych jest naturalny dla marki Blachotrapez
Marka Blachotrapez od lat wspiera polski sport. Kiedyś była mocno widoczna przy piłce nożnej, teraz angażuje się głównie w skoki narciarskie. Mateusz Małek, dyrektor ds. marketingu i PR opowiedział nam, dlaczego postawiono właśnie na zimowe dyscypliny i jak sport przekłada się na rozpoznawalność marki.
– Firma Blachotrapez od dłuższego czasu jest obecna ze sportowcami. To powoduje, że jesteśmy rozpoznawalni i wiązani ze sportem. Najbardziej stawiamy na współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i zawodnikami. Zimowe sporty były dla nas naturalne. Zostaliśmy założeni w Rabce-Zdroju. Dla nas zima i góry są naturalne. Stąd wywodzą się sportowcy, którzy osiągali największe sukcesy w historii naszego kraju – powiedział nam Mateusz Małek, dyrektor ds. marketingu i PR Grupy Blachotrapez.
– Jeżeli chodzi o ekwiwalenty, jakie daje sport, to jesteśmy zadowoleni. Jesteśmy liderem w naszej branży pod względem rozpoznawalności oraz jakości produktów. Chcielibyśmy, aby to szło w tym kierunku. Sport to słuszna droga. Widzimy to w statystykach – dodał.
Portal „SportMarketing.pl” był patronem medialnym VIII Kongresu Sport Biznes Polska.