Social media we współczesnym sporcie. Ostrowska i Szolc o SM [PANEL DYSKUSYJNY]
Rola mediów społecznościowych w dzisiejszym sporcie, najnowsze kanały komunikacyjne, kulisy pracy z reprezentantami Polski, pomysły na inspirację w rewelacji Orlen Basket Ligi. Natalia Ostrowska, social media manager PZPN oraz Michał Szolc, prezes i założyciel Dzików Warszawa rozmawiali o social mediach w świecie sportu. Panel dyskusyjny powstał we współpracy z ORLEN SA i Sport Biznes Polska.
Natalia Ostrowska od 1 grudnia objęła funkcję menedżera do spraw mediów społecznościowych w PZPN. Pracowała również w Barca TV, gdzie zasiadała w studiu przy meczach Ligi Mistrzów. Była zewnętrzną komentatorką meczów z udziałem Roberta Lewandowskiego.
– Zostałam zaproszona do programu, który emitowany jest na oficjalnym kanale Youtube FC Barcelony. Transmitowany jest on także za pośrednictwem Barca TV+ oraz na Facebooku. Był to format typowy dla telewizji włoskich czy hiszpańskich. Polegało to na tym, że byłam w studiu razem z trzema innymi osobami. Nasze reakcje na mecz FC Barcelony były transmitowane na żywo w połączeniu z komentarzem eksperckim. Program ten uzupełniony był oczywiście o wypowiedzi trenera z konferencji prasowych, relacje reportera, który był bezpośrednio na boisku – tak mówiła w rozmowie z „WP Sportowe Fakty”.
Michał Szolc jest człowiekiem–orkiestrą w Dzikach Warszawa. Założyciel, prezes, do niedawna media manager i osoba obsługująca klubowe sociale. Beniaminek Orlen Basket Ligi jest rewelacją sezonu 2023/2024. W swoim pierwszym sezonie wygrał 10 z 19 spotkań i do końca chce się bić o awans do fazy play-off. Sam Szolc często otwarcie mówi o celach i ambicjach warszawskiego zespołu. – Myślę, że zmierzamy w dobrą stronę. Chcemy uczyć się od najlepszych. Współpracujemy z Żalgirisem Kowno, czy Rafałem Juciem. Profesjonalizmu w Dzikach jest coraz więcej. Mam nadzieję, że to nas zaprowadzi jak najwyżej – wspominał w rozmowie z TVPSPORT.PL.
Nasi goście opowiedzieli o coraz ważniejszej roli mediów społecznościowych w świecie sportu. Ostrowska wspomniała, jak dba się o SM w Łączy nas piłka, jednym z najpopularniejszych sportowych profili w naszym kraju. Opowiedziała o codziennej pracy, planowaniu, relacjach z piłkarzami i specyfice wielkiego turnieju.
Szolc przedstawił koszykarski punkt widzenia. Tłumaczył, jak warszawski klub stara się o względy swoich fanów, w jaki sposób chce budować swoją markę i… dlaczego oddał prowadzenie klubowych socjali komuś innemu.
ZAPRASZAMY DO OBEJRZENIA PANELU DYSKUSYJNEGO: