InPost wyróżniony za działania w sponsoringu sportowym
Grupa InPost znalazła się na wąskiej liście International Sports Awards ISC 2024 w kategorii "Innowacje" za unikalne podejście do aktywacji sponsoringu sportowego. Paczkomaty InPost stały się integralną częścią międzynarodowej strategii aktywacji marketingowej, płynnie łącząc logistykę z pasją do sportu w całej Europie.
Jeżeli chodzi o polski rynek, były to m.in. specjalne brandingi dla piłkarskiej reprezentacji Polski (w tym „Paczkomat dla Wojtka” (Szczęsnego) za obroniony rzut karny podczas MŚ w Katarze, czy „Paczkomat dla Naszych w Barcelonie” przy ul. Barcelońskiej i w Barcelonie przy Camp Nou), dedykowany paczkomat przy wsi Hiszpania w Wielkopolsce celebrujący współpracę z Atletico Madryt, paczkomat na cześć szybkości Natalii Bukowieckiej (Kaczmarek), który znalazł się przy siedzibie Polskiego Komitetu Olimpijskiego, a także specjalnie zainstalowane maszyny pod stadionami Newcastle United i Atletico Madryt, oraz we Francji – przy trasie tegorocznego Tour de France.
Czytaj też:
https://www.sportmarketing.pl/marketing/61119/mistrzowski-paczkomat-inpost-kolejne-dzialanie-rtm/
https://www.sportmarketing.pl/marketing/69350/69350/
„Jesteśmy zaszczyceni, że zostaliśmy wyróżnieni przez tak prestiżową organizację i dumni z tego, jak nasze paczkomaty potrafią łączyć fanów ze sportem, który kochają” – napisał InPost w krótkim komunikacie.