Raporty

Polityka transferowa klubów rodzimej Ekstraklasy w piłce nożnej jest częstym tematem dyskusji kibiców, którzy dywagują o polskim sporcie.
Aktualności

Poziom odpowiedzialności społecznej klubów Ekstraklasy – analiza

Bartłomiej Najtkowski
Drużyna „Nadzieja Biedańsk” z potencjałem, ale bez szans na wyjście z grupy
Raporty

Drużyna „Nadzieja Biedańsk” z potencjałem, ale bez szans na wyjście z grupy

Bartłomiej Najtkowski
Jaki wpływ na brytyjską gospodarkę ma Arsenal?
Finanse

Jaki wpływ na brytyjską gospodarkę ma Arsenal?

Bartłomiej Najtkowski
Wisła Kraków niezmiennie przoduje w dziedzinie medialności klubów Betclic I Ligi. Za nią uplasowali się kolejno Ruch Chorzów i ŁKS Łódź. To dane Instytutu Monitorowania Mediów
Raporty

Najbardziej medialne drużyny Betclic I Ligi

Bartłomiej Najtkowski
TOP 10 najbardziej medialnych piłkarzy w październiku 2024
Raporty

TOP 10 najbardziej medialnych piłkarzy w październiku 2024

Bartłomiej Najtkowski
Legia Warszawa w trzeciej kolejce Ligi Konferencji zagra u siebie z Dinamem Mińsk, a Jagiellonia Białystok podejmie ekipę z Molde. Spotkania odbędą się w czwartek (7.11).
Raporty

Najbardziej medialne drużyny Ekstraklasy w październiku – raport

Bartłomiej Najtkowski
Lekkoatletyczna troska o planetę. Memoriał Skolimowskiej dba o środowisko
Eventy

Lekkoatletyczna troska o planetę. Memoriał Skolimowskiej dba o środowisko

Bartłomiej Najtkowski
fot. Phillip Kofler / Pixabay
Aktualności

Legia i Lewandowski nadal królują w mediach, sukces Górnika

Bartłomiej Najtkowski
Frekwencja na meczach piłkarskich jest oczywiście istotna w kontekście generowania przychodów klubów. Wysoka frekwencja na stadionie wpływa pozytywnie na wysokość przychodów ze sprzedaży biletów i wzrost wartości marki klubu. To daje profity jeśli chodzi o możliwości zawierania umów sponsoringowych chociażby. Przyjrzyjmy się pod tym kątem Ekstraklasie.
Aktualności

Przychód z dnia meczowego – analiza PKO BP Ekstraklasy

Bartłomiej Najtkowski
Komercyjna struktura przychodów to wpływy z umów sponsorskich i reklam oraz przychody spoza dnia meczowego, np. muzeum, zwiedzanie stadionu, konferencje, sprzedaż gadżetów klubowych. My skupimy się na koszulkach w kontekście klubów Ekstraklasy, podając wysokość tych przychodów komercyjnych i liczbę sprzedanych trykotów.
Artykuły

Jak sprzedawały się koszulki klubów Ekstraklasy w minionym sezonie

Bartłomiej Najtkowski