8. Katarzyna Kieli – Ranking TOP50 Kobiet w Biznesie Sportowym
Katarzyna Kieli zajęła ósme miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". CEO TVN i prezeska grupy Warner Bros. Discovery w Polsce ma coraz więcej do powiedzenia na rynku sportowych praw telewizyjnych.

Sylwetka Katarzyny Kieli
Katarzyna Kieli jest związana z grupą Discovery od samego jej początku funkcjonowania w Polsce. Wieloletnia współpraca doprowadziła ją do funkcji prezeski i dyrektorki generalnej Warner Bros. Discovery w Polsce oraz stanowiska CEO TVN. Uznawana za jedną z najbardziej wpływowych postaci w świecie polskich mediów. Jest absolwentką Advanced Management Programme w Harvard Business School.
Zobacz: Miejsca 1.-10. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Sukcesy Katarzyny Kieli w 2024 roku
Zarządzana przez Katarzynę Kieli grupa coraz bardziej docenia prawa do transmisji sportowych wydarzeń. W 2024 roku grupa Warner Bros. Discovery posiadała pełnię praw do transmisji igrzysk olimpijskich w Paryżu, co wykorzystała, prowadząc transmisje na antenach Eurosportu oraz w serwisie streamingowym.
Grupa pozyskuje prawa o coraz większym znaczeniu dla polskiego kibica – Puchar Świata w skokach narciarskich, cykl Speedway Grand Prix, a od kolejnego sezonu także rozgrywki najlepszej koszykarskiej ligi świata – NBA.
Zobacz: Miejsca 11.-20. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Zobacz: Miejsca 21.-30. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Zobacz: Miejsca 31.-40. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Zobacz: Miejsca 41.-50. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025

Miłosz Marek
Więcej Ranking Kobiet
Paulina Laby: Akcja „Dorzuć misie” na zawsze zapisała się w pamięci kibiców
Paulina Laby zajęła 50. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal „SportMarketing.pl”. Obecnie pracuje na stanowisku PR & Sponsorship Specialist w STS, gdzie realizuje kampanie marketingowe, a o rankingu i swoich sukcesach opowiedziała w rozmowie z Interplay.



