7. Edyta Sadowska – Ranking TOP50 Kobiet w Biznesie Sportowym
Edyta Sadowska zajęła siódme miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". Prezeska i dyrektorka generalna polskiego oddziału Canal+ nieustannie rozwija stację pod kątem oferty sportowej.

Sylwetka Edyty Sadowskiej
Edyta Sadowska to prezeska i dyrektorka generalna Canal+ Polska od 2019 roku. Wcześniej pracowała w Ringier Axel Springer Polska. Znana z przeprowadzania skutecznych transformacji cyfrowych mediów, o czym świadczą chociażby wyniki finansowe Canal+ z okresu pandemii.
Zobacz: Miejsca 1.-10. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Sukcesy Edyty Sadowskiej w 2024 roku
Canal+ zrobił bardzo wiele w minionym roku, aby poprawić już bogatą ofertę dla fanów sportu. Od 2024 na antenach stacji i w Canal+ można oglądać piłkarską Ligę Mistrzów UEFA i gale KSW. Podpisano też umowy, które od przyszłego sezonu zagwarantują transmisje wszystkich meczów piłkarskiej Premier League, a umowa z żużlową PGE Ekstraligą została przedłużona do końca 2028 roku.
W rozwoju Canal+ należy podkreślić ciągły rozwój serwisu streamingowego Canal+. Kibic może korzystać z bardzo wydajnej i przejrzystej platformy, która również produkuje ekskluzywne treści. Tworzony kontent sportowy wiedzie w tym prym.
Zobacz: Miejsca 11.-20. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Zobacz: Miejsca 21.-30. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Zobacz: Miejsca 31.-40. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Zobacz: Miejsca 41.-50. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025

Miłosz Marek
Więcej Ranking Kobiet
Paulina Laby: Akcja „Dorzuć misie” na zawsze zapisała się w pamięci kibiców
Paulina Laby zajęła 50. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal „SportMarketing.pl”. Obecnie pracuje na stanowisku PR & Sponsorship Specialist w STS, gdzie realizuje kampanie marketingowe, a o rankingu i swoich sukcesach opowiedziała w rozmowie z Interplay.



