15. Justyna Moritz – Ranking TOP50 Kobiet w Biznesie Sportowym
Justyna Moritz zajęła 15. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". Takich menedżerów, z wieloletnim doświadczeniem i uwielbiających wyzwania, ceni się w każdej firmie. Dlatego Justyna Moritz odpowiada z marketing i reklamę w Polskiej Grupie Energetycznej.

Sylwetka Justyny Moritz
Największe polskie koncerny z branży energetycznej są filarami polskiego sportu – wystarczy prześledzić, jakie umowy sponsorskie zawierały na przestrzeni ostatnich lat. Justyna Moritz miała w tym swój udział, najpierw pracując w PKN Orlen, potem w Polskim Związku Piłki Siatkowej (Dyrektor Marketingu), a teraz odpowiadając z marketing i reklamę w Polskiej Grupie Energetycznej – PGE. Pracując w PZPS odpowiadała m.in. za organizację Mistrzostw Europy kobiet (2019) i mężczyzn (2021).
Zobacz: Miejsca 11.-20. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Sukcesy Justyny Moritz w ostatnim roku
W 2024 r. PGE zaktualizowała swoją strategię marketingową. Aktualnie opiera się ona na ośmiu programach, takich jak: MOCna Liga PGE, PGE Siatka Mocy, Moc Wiatru i Wody, Energetyczna Zima z PGE, Moc Ciała i Umysłu, PGE Junior, PGE Kulturalna Grupa Energetyczna, PGE Lider Transformacji. Jedną z decyzyjnych osób przy ustalaniu szczegółów tych programów jest właśnie Dyrektor Departamentu Marketingu i Reklamy Justyna Moritz.
Zobacz: Miejsca 21.-30. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Zobacz: Miejsca 31.-40. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Zobacz: Miejsca 41.-50. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025

Łukasz Majchrzyk
Więcej Ranking Kobiet
„Kobiety są zmotywowane do pełnienia ról przywódczych w sporcie”
Magdalena Marszałkowska zajęła 21. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". Sportmarketing.pl opowiedziała o tym, co kobiety mogą wnieść do biznesu sportowego, o tym czy pań w sporcie jest mało w porównaniu do innych branż oraz o strategii marketingowej Energi S.A.



