28.05.2020 00:45

Ekstraliga Rugby w mediach społecznościowych

Na świecie tylko piłkarskie mistrzostwa świata przyciągają przed telewizory więcej fanów niż mistrzowski turniej rugby. W Polsce ten sport nadal nie cieszy się zbyt dużą popularnością.

Ekstraliga Rugby w mediach społecznościowych

Widać to również po kanałach w mediach społecznościowych klubów grających w Ekstralidze Rugby. Zresztą sama liga od niedawna ma swoją identyfikację wizualną, jak i profil na Facebooku. Lubi go zaledwie 764 użytkowników.

A jak prezentują się kanały klubów w social media? Zacznijmy od Facebooka:

  1. RC Arka Gdynia – 12 354
  2. Master Pharm Łódź – 9348
  3. Juvenia Kraków – 8499
  4. Ogniwo Sopot – 6984
  5. RC Lechia Gdańsk – 6051
  6. Orkan Sochaczew – 5342
  7. Edach Budowlani Lublin – 4890
  8. Skra Warszawa – 3897
  9. Pogoń Awenta Siedlce – 3832

Co ciekawe, na Twitterze obecny jest tylko jeden klub. To Edach Budowlani Lublin z 321 obserwującymi. Zarazem, konto od dawna nie jest aktualizowane. Ba, jest nawet stare logo zespołu.

Na Instagramie również posucha. Liderem ponownie Arka z 3393 obserwujących. Krakowska Juvenia jest druga, ale 1431 śledzących profil to nie jest nic wielkiego. Master Pharm Łódź ma ich 712, a Ogniwo Sopot 659.

Konta na YouTube prowadzą łodzianie (138 subskrypcji) i Ogniwo Sopot (59).

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński