Partnerzy

Górnik Łęczna i Perła-Browary Lubelskie przedłużyli współpracę. Lubelski producent piwa pozostanie sponsorem Górnika w sezonie 2024/2025.
Marketing

Perła-Browary Lubelskie oficjalnym sponsorem Górnika w sezonie 2024/25

Bartłomiej Najtkowski
W niedzielę 6 października na stadion w Szczecinie zawita akcja “Dorzuć misie” organizowana przez Fundację STS (należącą do partnera Pogoni – bukmachera STS). Polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które po gwizdku kończącym pierwszą połowę wylądują na murawie stadionu. Beneficjentem akcji jest Adaś Orlik, na leczenie którego Fundacja STS przekaże gwarantowane 10 000 zł, a za każdego rzuconego pluszaka zapłaci dodatkowo 1 zł.
Aktualności

Akcja charytatywna „Dorzuć misie” na meczu Pogoni Szczecin z Piastem Gliwice

Bartłomiej Najtkowski
Robert Marcinkiewicz, który użytkownikom portalu X jest znany jako fcbarcelonacollection.com to kolekcjoner koszulek Barcelony, który zgromadził ich już kilkaset. Nas zaciekawiła w szczególności jego insiderska wiedza, rozeznanie w katalońskim środowisku piłkarskim, które sprawia, że polski kibic jako pierwszy na świecie zaprezentował w social mediach koszulki Barcy na kolejny sezon! Rozmawiamy z tym bardzo ciekawym fanem Katalończyków o koszulkach, zahaczając o wiele spraw. Skupiamy się nie tylko na męskiej drużynie, ale także na kobiecej, która imponuje grą i zdobywanymi trofeami, a przecież w Barcy Femeni występuje od tego sezonu Polka!
Wywiady

Polski kibic o koszulkach Barcelony na następny sezon: Nike jest bardziej elastyczną i odważną marką niż Adidas [WYWIAD]

Bartłomiej Najtkowski
Śląsk Wrocław po raz kolejny przedłużył umowę z firmą Hyundai Nawrot. Dealer z Długołęki już od lat konsekwentnie wspiera wrocławską drużynę. W 2017 roku firma został oficjalnym partnerem motoryzacyjnym klubu.
Aktualności

Śląsk Wrocław kontynuuje współpracę z Hyundai Nawrot

Bartłomiej Najtkowski
Polska Liga Siatkówki i Nice To Fit You połączyły siły, tworząc wyjątkowe partnerstwo pasji do sportu i dbałości o zdrowie. Zawarta we wrześniu br. umowa sprawia, że Nice To Fit You przez kolejne trzy sezony rozgrywek będzie jednym z kluczowych sponsorów Polskiej Ligi Siatkówki.
Marketing

Nice To Fit You nowym sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki

Bartłomiej Najtkowski
27 i 28 września (piątek i sobota) na Motoarenie im. Mariana Rosego zostaną rozegrane finały tegorocznych cykli Speedway Grand Prix. Na kibiców czeka wiele dodatkowych atrakcji. Miasteczko Kibica, które zostanie otwarte w sobotę (1 października) o 14:00, będzie gwoździem programu.
Marketing

Atrakcje dla kibiców przed Speedway Grand Prix w Toruniu

Bartłomiej Najtkowski
To ostatni moment, aby zapisać się na studia zarządzanie w sporcie
Marketing

Zarządzanie w sporcie – ostatni moment na rekrutację!

Bartłomiej Najtkowski
West Ham United nawiązał współpracę z globalnym gigantem napojów energetycznych, czyli marką Red Bull. Tym samym klub z Londynu poszedł w ślady Evertonu i Newcastle United.
Marketing

Kolejny klub z Premier League rozpoczyna współpracę z Red Bullem

Bartłomiej Najtkowski
W ramach współpracy ze Spotify FC Barcelona podczas najbliższego starcia z Realem Madryt w LaLiga EA Sports będzie eksponować logo zespołu Coldplay. Do tej pory Drake, Rosalia i The Rolling Stones zostali w ten sposób wyróżnieni przez klub z Katalonii.
Marketing

Niespodzianka dla fanów Coldplay podczas El Clasico

Bartłomiej Najtkowski
Zlatan Ibrahimović od kilku lat nie gra już w piłkę, jednak wciąż udziela się w sposób zauważalny w świecie futbolu i biznesu. Szwed, który słynie z silnej osobowości, postanowił nawiązać współpracę z polskim fintechem XTB, został jego globalnym ambasadorem.
Aktualności

Zlatan Ibrahimović został ambasadorem polskiego fintechu XTB

Bartłomiej Najtkowski