Nike i NFL przedłużają długotrwałą współpracę do 2038 roku
Nike i NFL ogłosili przełomowe przedłużenie współpracy o 10 lat, potwierdzając w ten sposób swoje zaangażowanie w kształtowanie przyszłości futbolu amerykańskiego oraz wspieranie rozwoju, innowacji i postępu w całej tej dyscyplinie sportu.

Bazując na 12 latach udanej współpracy jako wyłączny dostawca strojów i odzieży treningowej i podstawowej dla wszystkich 32 drużyn NFL, Nike jest gotowe wznieść swoje partnerstwo na jeszcze wyższy poziom. Dzięki nieustannemu dążeniu do innowacji i głębokiemu zrozumieniu unikalnych potrzeb graczy NFL, Nike dostarczy najnowocześniejsze, wysoce wydajne produkty, które dostosują się do zmieniających się wymagań elitarnych sportowców tej gry.
W poszukiwaniu innowacji
W rezultacie partnerstwo nie tylko ukształtuje przyszłość tego sportu, ale także zapoczątkuje nową erę doskonałości w futbolu, wspierając globalne, inkluzywne i bezpieczniejsze środowisko dla graczy futbolu na wszystkich poziomach, aby mogli się rozwijać.
– To odnowienie partnerstwa jest dowodem siły i sukcesu naszej współpracy z NFL. Rozpoczynając ten nowy rozdział, jesteśmy zobowiązani do współtworzenia najnowocześniejszych rozwiązań, które spełniają szybko zmieniające się potrzeby sportowców i fanów NFL, jednocześnie napędzając inicjatywy wzrostu i rozwoju ligi – powiedział Elliott Hill, prezes i dyrektor generalny NIKE, Inc.

Bartłomiej Najtkowski
Więcej Partnerzy
Bakalland sponsorem Motoru Lublin
Oficjalne rozpoczęcie współpracy Bakallandu z Motorem Lublin, jednym z najbardziej rozpoznawalnych brandów sportowych na Lubelszczyźnie, nastąpi 26 kwietnia podczas meczu lubelskiej drużyny z Cracovią i potrwa co najmniej do końca sezonu.



