03.12.2024 09:25

Klub z Trójmiasta ma nowego sponsora technicznego. Ta marka współpracuje z klubami z Anglii i Hiszpanii

Od nowego sezonu Arkę Gdynia ubierać będzie włoska firma Macron. Umowa z nowym sponsorem technicznym została podpisana na cztery lata.

Klub z Trójmiasta ma nowego sponsora technicznego. Ta marka współpracuje z klubami z Anglii i Hiszpanii
Autor zdjęcia: Arka Gdynia

– Współpraca z firmą Macron, to kolejny, duży krok w rozwoju naszego Klubu. Jak ważny, niech świadczy o tym długoletnia umowa, którą się związaliśmy i wejdzie w życie od 1 lipca przyszłego roku. Stroje od Macrona będą dedykowane i skrupulatnie konsultowane, więc jestem przekonany, że swoją wyjątkowością nabiorą żółto-niebieskiej tożsamości – przyznaje Marcin Gruchała, właściciel i prezes Arki Gdynia SA.

Macron zatacza coraz szersze kręgi

Macron coraz odważniej wchodzi na europejski rynek piłkarski. Dzisiaj ubiera takie drużyny, jak na przykład West Bromwich Albion, Crystal Palace czy Real Sociedad, a z naszego krajowego podwórka doskonale znany jest w stolicy Wielkopolski, jako sponsor techniczny Lecha Poznań.

W sprzęt oznaczony logo Macron zostanie ubrana cała akademia Arki Gdynia (od SI Arki Gdynia, przez zespoły U17 i U19 Centralnej Ligi Juniorów, aż po drugi zespół) oraz pierwszą drużynę. Dostępność rozmiaru również będzie szeroka – od najmniejszych 4XS aż po 5XL.

Wyróżnienie karnetowiczów

Chcąc być blisko kibiców i sprawić, by i oni decydowali o Arce Gdynia, klub postanowił, że o wyglądzie wyjazdowej koszulki na sezon 2025/26 zadecydują posiadacze karnetów.

– To kolejny dowód na to, że Arka nie należy do wąskiej grupy ludzi, lecz Arkę Gdynia tworzą kibice. Za ich wsparcie, doping i ciągłą obecność w życiu naszego Klubu, chcieliśmy się odwdzięczyć – dodaje Marcin Gruchała.

Z przygotowanych wcześniej dwóch projektów kompletów wyjazdowych, karnetowicze w specjalnym głosowaniu podejmą decyzję o finalnym wyglądzie „wyjazdówki”. Otrzymają oni dedykowane wiadomości maile wraz z instrukcją, jak zagłosować na swojego faworyta.

– Ludzie Arki to wychowankowie samego klubu przez trening, barwy czy tradycje. Dla nas takie połączenie to kapitał, który możemy wspierać swoim doświadczeniem w zakresie dedykowanego stylu czy indywidualnego projektu. Jesteśmy przekonani, że nasz zespół wraz z serwisem pozwoli Arce Gdynia na kolejny krok naprzód. Dodatkowego smaku tej współpracy dodaje fakt, że sami kibice będą brali czynny udział w wyborze strojów meczowych ich ukochanego klubu. Dziękujemy za zaufanie właścicielowi, gdyż od pierwszego spotkania mieliśmy spójną wizję na kolekcję Arki Gdynia – mówi Bartosz Weron, przedstawiciel firmy Macron w Polsce.

Umowa z nowym sponsorem technicznym wejdzie w życie 1 lipca 2025 roku i potrwa przez kolejne cztery lata.

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski