FC Barcelona podpisała umowę z New Era Visionary Group
Światowy lider w dziedzinie integracji łączności i infrastruktury zostaje nowym partnerem Barcelony. Umowę podpisano na pięć lat, do 30 czerwca 2030 r.
FC Barcelona i New Era Visionary Group (NEVG), światowy lider w dziedzinie integracji łączności i infrastruktury, podpisali umowę, na mocy której ta firma zostanie nowym oficjalnym operatorem telekomunikacyjnym klubu na kolejne pięć lat, od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2030 r. W ramach umowy klub uruchomi w nadchodzących miesiącach usługi „Barça Mobile”.
Ważna rola Orange
Partnerstwo między Barcą i NEVG jest dodatkowo wzmacniane poprzez strategiczną współpracę z Orange, częścią MASORANGE Group, wiodącym operatorem telekomunikacyjnym w Hiszpanii pod względem bazy klientów i jednym z najszerszym zasięgiem światłowodów i 5G. Dzięki temu sojuszowi „Barça Mobile” zapewni szeroki zakres usług dla fanów i użytkowników, w tym plany komórkowe, usługi transmisji danych, światłowody i inne.
Udogodnienia na stadionie
W ramach umowy Spotify Camp Nou zostanie wyposażone w najwyższej klasy infrastrukturę łączności 5G+ firmy Orange, umożliwiającą widzom pozostawanie w kontakcie, dostęp do usług cyfrowych i transmisję strumieniową na żywo z urządzeń mobilnych bez zakłóceń. Ta technologia będzie płynnie integrować się z systemami klubu, zwiększając wydajność operacyjną w całym obiekcie. Ponadto wszyscy użytkownicy „Barça Mobile” będą mogli korzystać z roamingu, a członkowie FC Barcelona otrzymają specjalne korzyści i zniżki.
FC Barcelona zobowiązała się do przekształcenia Espai Barça w międzynarodowe centrum innowacji na czele nowych technologii, a to partnerstwo potwierdza jej intencję współpracy z wiodącymi firmami i chęć rozwijania transformacji cyfrowej.
Ta nowa umowa otwiera również nowe możliwości dla programu sponsorskiego stworzonego specjalnie dla jednego z najważniejszych projektów w historii klubu, Espai Barça. Zaoferuje ona nowe możliwości zarówno dla firm typu business-to-consumer (B2C), jak i business-to-business (B2B), wykorzystując globalną widoczność i prestiż klubu oraz znaczenie tego, co stanie się jednym z najbardziej kultowych stadionów na świecie.