TVP Sport jest najchętniej cytowane wśród mediów sportowych
Instytut Monitorowania Mediów przygotował raport, w którym zostały uwzględnione najbardziej opiniotwórcze media w Polsce. Ten dokument wiele mówi o rynku medialnym w Polsce jeśli chodzi o redakcje sportowe.

W rankingu najczęściej cytowanych tytułów sportowych w lutego pierwsze miejsce zajął TVP Sport, awansując o 3 pozycje i osiągając wynik 1,1 tys. wzmianek. Drugie miejsce zajął serwis Meczyki z 834 wzmiankami. Na trzecim miejscu uplasował się „Przegląd Sportowy” z wynikiem 669 cytowań.

Mimo że Meczyki, czyli medium stosunkowo nowe, przebijające się w ostatnich latach do świadomości kibiców, zyskuje coraz bardziej, to jeśli chodzi o rzetelność, która przekłada się na liczbę cytowanych materiałów, TVP Sport może poszczycić się pozycją lidera na rynku mediów sportowych w naszym kraju. Zajmujące kolejne miejsca Przegląd Sportowy, Eurosport i Sportowe Fakty WP to redakcje, które są klasyfikowane w kolejnych raportach. To oznacza, że pod tym względem sytuacja w polskich mediach jest dość stabilna i nie ulega nagłym wahaniom, gwałtownym zmianom.
