Wojciech Szczęsny ambasadorem marek Omoda i Jaecoo
Polski bramkarz, który stał się talizmanem Barcelony i ostoją w defensywie Katalończyków, jest teraz rozchwytywany na polu marketingowym, o czym świadczy to, że w specjalnej kampanii promuje miejskiego SUV-a Omoda 5 i nowy model Jaecoo 7 Super Hybrid.

Omoda i Jaecoo to chińskie marki. Warto zauważyć, że Państwo Środka coraz aktywniej działa w międzynarodowym sporcie. Podczas EURO 2024 na stadionach w Niemczech ekspozycję miało aż pięć podmiotów z tego kraju, które zyskały status globalnych partnerów. Chodzi tu o Hisense, VIVO, Alibabę (Alipay i AliExpress) oraz BYD.
Oto kilka chińskich marek, które były obecne na EURO 2024:
- Hisense: Producent elektroniki użytkowej, w tym telewizorów.
- VIVO: Producent smartfonów.
- Alipay: Platforma płatności online należąca do Alibaba.
- AliExpress: Platforma e-commerce należąca do Alibaba.
- BYD: Producent samochodów elektrycznych i hybrydowych.
Motyw przewodni
Głównym celem kampanii „Odkryj świat Omoda i Jaecoo. Dla Ciebie. Dla nas. Razem”, w której Wojciech Szczęsny uczestniczy wraz z żoną Mariną Łuczenko, jest wzrost rozpoznawalności marki w Polsce, jednak chodzi też o promowanie miejskiego SUV-a Omoda 5 i nagłośnienie premiery nowego modelu Jaecoo 7 Super Hybrid.
Szczęsny zyskuje marketingowo
Kilka miesięcy temu informowaliśmy, że marka DrWitt zyskała nowych ambasadorów. W kampanii polskiej firmy znanej z produkcji soków i napojów wystąpili wszak Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny. Wizerunki obu piłkarzy Barcy widniały od tego czasu na opakowaniach napojów izotonicznych produkowanych przez Grupę Maspex. Widać, że fakt, iż Szczęsny świetnie sobie radzi w Barcelonie, a więc klubie topowym w skali europejskiej, sprawia, iż jego marketingowe działania są coraz intensywniejsze.
