05.03.2025 13:40

zondacrypto i Kasia Niewiadoma w Cinema City i Multikinie. Rusza specjalna kampania kinowa

W kinach sieci Cinema City oraz Multikino w całej Polsce wystartowała kampania giełdy kryptowalut zondacrypto, obejmująca projekcję 30-sekundowego spotu w blokach reklamowych przed seansami oraz komunikację na nośnikach „offscreen” w holach kinowych. W roli ambasadorki zondacrypto występuje kolarka szosowa Katarzyna Niewiadoma, zwyciężczyni ubiegłorocznego żeńskiego Tour de France i zawodniczka zespołu Canyon//SRAM zondacrypto. Jest to pierwsza w Polsce kinowa kampania zondacrypto.

zondacrypto i Kasia Niewiadoma w Cinema City i Multikinie. Rusza specjalna kampania kinowa
Autor zdjęcia: zondacrypto

 To dla nas naprawdę wyjątkowa chwila – po raz pierwszy w historii zondacrypto pojawi się na ekranach kin. Wierzymy, że kryptowaluty powinny być łatwo dostępne dla każdego, a ta kampania to kolejny krok w tym kierunku. Jesteśmy ogromnie ciekawi, jakie przyniesie ona rezultaty i czekamy na nowych użytkowników, którzy dołączą do społeczności zondacrypto. Chcemy budować świadomość w zakresie tego, czym właściwie są kryptowaluty i obalać mity na temat przyszłości finansów, bo ona jest tu i teraz – podkreśla Przemysław Kral, CEO zondacrypto.

30-sekundowy spot reklamowy emitowany w ramach kampanii przedstawia Kasię Niewiadomą, zawodniczkę jeżdżącą w barwach zespołu Canyon//SRAM zondacrypto.

zondacrypto wspiera również zarówno innych sportowców (m.in.: tenisistkę Magdalena Fręch, piłkarza Giorgio Chielliniego, czy kierowcę wyścigowego Arthura Leclerca) jak i kluby sportowe (piłkarskie drużyny z PKO BP Ekstraklasy Raków Częstochowa i Pogoń Szczecin, ekipy z włoskiej Serie A: Juventus FC, Atalanta BC, Parma Calcio i Bologna FC, a także koszykarskie zespoły Dziki Warszawa i AS Monako Basket).

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing