03.03.2025 14:49

Kolejny etap współpracy Igi Świątek z OSHEE

Współpraca Igi Świątek z OSHEE nabiera tempa. Marka napojów funkcjonalnych będzie głównym partnerem polskiej tenisistki. Informację o nowym wymiarze globalnego kontraktu podano na początku marca 2025 roku.

Kolejny etap współpracy Igi Świątek z OSHEE

Teraz jednym z głównych elementów współpracy będzie obecność logotypu OSHEE na strojach meczowych oraz na bluzach konferencyjnych tenisistki. W ten sposób marka chce podkreślić zaangażowanie w profesjonalne wsparcie zawodniczki na każdym etapie jej sportowej drogi.

Co więcej, Iga Świątek wystąpi m.in. w kampaniach marketingowych prowadzonych przez OSHEE globalnie, a produkty marki sygnowane nazwiskiem tenisistki pojawią się na sklepowych półkach na niemal całym świecie.

Współpraca marki z Igą Świątek rozpoczęła się na początku lutego 2023 roku, kiedy to zawodniczka została ambasadorką OSHEE. Rozszerzenie kontraktu wynika z sukcesu dotychczasowych wspólnych projektów pod szyldem OSHEE & IGA TEAM. Do tej pory w ramach współpracy powstały m.in. specjalne napoje z wodą kokosową oraz batony proteinowe. Działania obejmowały też udział Świątek w kampaniach marketingowych prowadzonych globalnie czy aktywność w mediach społecznościowych.

Jak podkreśla Iga Świątek, „sport na najwyższym poziomie to nie tylko treningi i turnieje”, ale też „regeneracja i dbanie o organizm, m.in. poprzez odpowiednie nawodnienie”. – OSHEE od lat dostarcza mi produkty, które wspierają mnie na korcie i poza nim. Dodatkowo, to marka dla osób aktywnych, co jest spójne z moim stylem życia oraz wartościami, jakie chce promować. Cieszę się, że nasza współpraca nie tylko będzie trwała dłużej, ale także wejdzie na nowy poziom – jako główny partner OSHEE będzie jeszcze bardziej wspierał mnie w codziennych wyzwaniach oraz podczas występów turniejowych – mówi tenisistka.

Co więcej, OSHEE wspiera nie tylko Igę Świątek, lecz także jej sztab szkoleniowy, w skład którego wchodzą: trener Wim Fissette, psycholożka Daria Abramowicz, fizjoterapeuta Maciej Ryszczuk oraz sparingpartner Tomasz Moczek.

Tadeusz Czarniecki, CMO OSHEE, zaznacza, że współpraca z Igą to dla marki „coś więcej niż partnerstwo”: „to wspólna misja inspirowania ludzi na całym świecie do aktywnego i świadomego stylu życia”. – Wchodzimy na nowy poziom zaangażowania, dostarczając jej i jej zespołowi profesjonalne wsparcie w zakresie nawodnienia i regeneracji. OSHEE to marka dla ludzi z pasją, a Iga doskonale uosabia nasze wartości: determinację, wytrwałość i dążenie do perfekcji – dodaje Tadeusz Czarniecki

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing