07.01.2025 20:00

Polska marka KRAM sponsorem Olimpijskiej Reprezentacji Polski

Polska marka KRAM została Sponsorem Olimpijskiej Reprezentacji Polski i Polskiego Komitetu Olimpijskiego. To kolejna firma z sektora prywatnego, która dołączyła do Polskiej Rodziny Olimpijskiej. Ambasadorami marki zostali: szpadzistka, brązowa medalistka olimpijska z Paryża – Aleksandra Jarecka oraz kajakarz, olimpijczyk z Paryża – Przemysław Korsak.

Polska marka KRAM sponsorem Olimpijskiej Reprezentacji Polski
Autor zdjęcia: Szymon Sikora/PKOl

W ramach umowy sponsorskiej, która obowiązywać będzie w latach 2025-2026, firma KRAM otrzymuje prawa do używania m.in. tytułów: „Sponsora Polskiego Komitetu Olimpijskiego”, „Sponsora Olimpijskiej Reprezentacji Polski Mediolan-Cortina 2026”, „Sponsora Młodzieżowej Olimpijskiej Reprezentacji Polski Dakar 2026”, a także „Sponsora Młodzieżowej Reprezentacji Polski” podczas dwóch Olimpijskich Festiwali Młodzieży Europy – Bakuriani 2025 i Skopje 2025.

KRAM to przedsiębiorstwo z ponad 30-letnią historią, które specjalizuje się w produkcji opakowań papierowych, tekturowych, folii oraz maszyn, urządzeń i linii – przede wszystkim dla branży spożywczej.

Podczas ogłoszenia współpracy w siedzibie PKOl firmę KRAM reprezentowali: Zbigniew Przybysz – Prezes Zarządu, Marek Puciłowski – Wiceprezes Zarządu oraz Anna Puciłowska – Dyrektor Marketingu. PKOl reprezentował Prezes Radosław Piesiewicz.

– Pięknie zaczynamy rok 2025. Bardzo się cieszę, że tak duża i rozpoznawalna firma Kram, polska marka z trzydziestoletnim stażem, dołącza do grona sponsorów Polskiego Komitetu Olimpijskiego. To dla nas bardzo duże i ważne wsparcie, kiedy przed nami dwa EYOF-y, a za 395 dni Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Mediolanie i Cortinie. Cieszę się, że razem z firmą Kram będziemy wspólnie wspierali polskich olimpijczyków. Dla nas to wielki zaszczyt, że tak poważna marka dołącza do grona sponsorów Polskiego Komitetu Olimpijskiego – powiedział, ogłaszając współpracę, Prezes PKOl – Radosław Piesiewicz.

Jak powiedzieli podczas konferencji prasowej przedstawiciele nowego sponsora, wspieranie Polskiego Komitetu Olimpijskiego to dla KRAM wielka duma z reprezentowania Polski na arenie międzynarodowej i dowód na to, jak polski kapitał i przedsiębiorczość mogą przyczyniać się do sukcesów sportowych i budowania silnej pozycji kraju na świecie.

To jest w pełni świadoma decyzja. Jesteśmy nie tylko polską, ale także rodzinną firmą, co ma ogromne znaczenie. Sport był od zawsze istotny w moim życiu – jestem nauczycielem wychowania fizycznego i uważam, że poprzez sport osiągamy dwie rzeczy: budujemy markę i poczucie wspólnoty, ponieważ sukcesy sportowe powodują chęć bycia członkiem społeczności zwycięzców. Dzięki sukcesom sportowców na najwyższym poziomie możemy promować sport i chciałbym, aby był on elementem łączącym wszystkich. Dla mnie poczucie bycia członkiem tej wspólnoty jest bardzo istotne i bardzo się cieszę, że zostaliśmy zaproszeni do reprezentowania polskiego ducha walki i zwycięstwa – powiedział Zbigniew Przybysz – Prezes Zarządu firmy KRAM.

Kram od wielu lat konsekwentnie wspiera sportowców i chcemy to kontynuować, a że możemy robić to z flagą Polski obok naszego logotypu, to jest dla nas ogromnym zaszczytem. Bardzo cieszę się, że główną ambasadorką naszej firmy będzie pani Aleksandra. Dla mnie ważne jest, że u mojego boku w tym marketingowym projekcie stanie kobieta. Mamy plany, ale na razie ich nie zdradzę – powiedziała Anna Puciłowska – Dyrektor Marketingu firmy KRAM.

Wspieranie sportu wpisuje się w DNA naszej firmy od wielu lat. To dla nas bardzo istotne, że w szerokim gronie sportowców, z którym współpracujemy, są olimpijczycy i paralimpijczycy, a także nasza lokalna społeczność – powiedział Marek Puciłowski – Wiceprezes Zarządu firmy KRAM.


Główną ambasadorką marki została szpadzistka, brązowa medalistka olimpijska z Paryża – Aleksandra Jarecka, która była obecna na konferencji. – Bycie Ambasadorką to dla mnie nowe wyzwanie, ale jestem bardzo dumna, że będę mogła reprezentować polską markę KRAM, która wspiera polski sport i polskich sportowców. To dla mnie nowość, ale wiem, że sprostam i temu zadaniu – powiedziała Aleksandra Jarecka.

Przemysław Korsak, drugi ambasador marki KRAM, który obecnie przebywa na zgrupowaniu w Portugalii, przesłał do PKOl film, w którym podziękował za wsparcie. – Jako sportowiec i olimpijczyk z Paryża z ogromną dumą ogłaszam, że zostałem Ambasadorem firmy KRAM, która dołączyła do grona sponsorów Polskiego Komitetu Olimpijskiego. To niesamowite widzieć firmę, która podziela naszą pasję do sportu – powiedział Przemysław Korsak.

KRAM od wielu lat wspiera polski sport, a także sportowców na każdym etapie – od dzieci, juniorów i młodzieży – w tym m.in., turniej golfowy „Kram Junior Open”, który doczekał się już ośmiu edycji – aż po olimpijczyków i paralimpijczyków.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing