07.01.2025 15:15

PUMA prezentuje nowe stroje piłkarskiej reprezentacji Portugalii

Sportowa marka PUMA rozpoczyna nową, piłkarską erę, prezentując pierwsze domowe i wyjazdowe stroje reprezentacji Portugalii. Powstały one z myślą o męskich i damskich drużynach.

PUMA prezentuje nowe stroje piłkarskiej reprezentacji Portugalii
Autor zdjęcia: PUMA

Nowe koszulki domowe i wyjazdowe dla drużyn męskich i żeńskich różnią się wzorem na tkaninie, ale elementem, który łączy je wszystkie jest reinterpretacja emblematu Quinas z narodowego herbu w sposób, który celebruje portugalskie dziedzictwo piłki nożnej, jednocześnie przygotowując grunt pod to, by kolejne pokolenia mogły zabłysnąć jeszcze
jaśniej. Stroje zaprezentowano w materiale video: HISTORY NEEDS MAKERS.

Umiłowanie koszulki

Portugalia żyje i kocha piłkę nożną – nie zmienia się to na przestrzeni kolejnych dekad. Istnieje tam określenie „por amor à camisola”, czyli „z miłości do koszulki” – co oznacza robienie rzeczy z pasji, zaangażowania i miłości w sprawy ukochanego zespołu.

Wiele emocji

PUMA projektując narodowe stroje, chciała oddać wszystkie te emocje. Bazowym kolorem na koszulkach domowych jest klasyczna czerwień. Męską koszulkę uzupełniają złote i zielone detale, z kolei damską wykańczają zielone, miętowe a także czarne elementy. Obydwa stroje
otrzymały niestandardowy okrągły kołnierz oraz powtarzającą się grafikę emblematu Quinas z narodowego herbu.

Stroje wyjazdowe zyskały bardziej futurystyczny wygląd – Quinas potraktowane zostały w symboliczny, graficzny sposób, a same kolory setów są odważne i nowoczesne. Jest to celebracja sztuki, technologii oraz piłki nożnej we współczesnej Portugalii.

Co symbolizuje lepszą przyszłość?

Strój wyjazdowy ma reprezentować świetlaną, jaśniejącą przyszłość. Męska wersja wykorzystuje białą podstawę z czerwonymi i zielonymi elementami graficznymi. Damska jest miętowa z czarnymi, czerwonymi i zielonymi wykończeniami. Obydwie koszulki, tak jak w wersji domowej, uzupełnia zaokrąglony, czarny kołnierz.

Jesteśmy bardzo dumni, że możemy zaprezentować pierwsze w historii stroje domowe i wyjazdowe PUMA Portugal zarówno dla męskiej, jak i żeńskiej drużyny. Jesteśmy podekscytowani współpracą z jedną z najbardziej kultowych drużyn narodowych na świecie i jednocześnie wprowadzeniem nowej ery w portugalskiej piłce nożnej, dzięki
niestandardowym produktom zarówno dla męskiej, jak i żeńskiej drużyny oraz stworzeniem setów, które odzwierciedlają niesamowitą pasję, kulturę i historię Portugalii
– powiedział Marco Mueller, starszy dyrektor ds. zarządzania linią produktów w PUMA Performance Apparel.

Nuno Moura, dyrektor ds. marketingu i handlu w FPF, dodaje:

Ta kolekcja oznacza początek ekscytującej nowej ery dla FPF i naszego partnerstwa z PUMA. Te koszulki celebrują bogate dziedzictwo piłkarskie Portugalii a także podkreślają ukochane symbole, jednocześnie ucieleśniając pasję, kreatywność i doskonałość, które definiują nas jako jedną z najbardziej kultowych sił w światowej piłce nożnej. Zostały zaprojektowane, aby inspirować i jednoczyć. Są hołdem dla naszej przeszłości i obietnicą naszej przyszłości, rozpalając serca fanów w Portugalii i na całym świecie, gdy nadal wspólnie tworzymy historię.

Koszulki domowe i wyjazdowe są dostępne w wersji Authentic oraz Replica. Koszulka Authentic, noszona podczas meczów przez zawodników, jest wykonana z materiału ULTRAWEAVE, zaprojektowanego tak, aby zmniejszyć wagę i tarcie, zapewniając wydajność na poziomie elitarnym.

Koszulka Replica oferuje ten sam design z bardziej luźnym dopasowaniem, idealny zarówno na dni meczowe, jak i do codziennego użytku. Obie wersje
zawierają technologię odprowadzania potu dryCELL, aby zapewnić kibicom i zawodnikom suchość oraz wygodę.

PUMA mając na uwadze zrównoważony rozwój dba o to, aby koszulki Replica były produkowane przy użyciu technologii RE:FIBRE, wykorzystującej recyklingowane odpady tekstylne do tworzenia nowych materiałów bez uszczerbku dla ich jakości.

Męskie i damskie stroje domowe oraz wyjazdowe Portugalii są dostępne w sklepach PUMA, na stronie PUMA.com oraz u wybranych sprzedawców detalicznych na całym świecie od 7 stycznia.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing