FC Barcelona zajmie się… tatuażami
Klub ze stolicy Katalonii chce iść z duchem czasu i szukać nowych sposobów na zarabianie pieniędzy, bo sytuacja finansowa Blaugrany wciąż nie jest stabilna. Najnowsza inicjatywa to oficjalna linii tatuaży klubu, mowa tu o limitowanej kolekcji.
Katalończycy zamierzają wyjść naprzeciw oczekiwaniom fanów, którzy chcą, by ich klub nie pozostał w tyle i rozumiał obecne trendy. Barca zrobiła już niejeden ukłon w stronę młodych kibiców. Najgłośniejsza historia to oczywiście współpraca ze Spotify i eksponowanie wizerunków muzycznych gwiazd na strojach czy szereg różnych inicjatyw na styku futbolu i muzyki właśnie.
Wyraźna symbolika
Natomiast 20 grudnia ruszy sprzedaż 1899 tatuaży (oczywisty jest tu wymiar symboliczny, gdyż 1899 to rok założenia klubu FC Barcelona), a będzie to połączone z oficjalnymi certyfikatami „culé skin”. Ideą, która przyświeca Barcy, jest zaakcentowanie bliskości z klubem, którą można wyrażać także poprzez zrobienie sobie tatuażu.
Kibice będą mieli do wyboru ponad 30 wzorów. Uwzględnione zostaną tu gwiazdy futbolu, stadion, ale też inne aspekty kojarzone z klubem. Ci, którzy się pospieszą, będą mieli sposobność, by zrobiono im tatuaż w Barca Store w Canaletas, natomiast – jak podaje fcbarca.com – „pozostałe osoby będą mogły zakupić jeden z 1899 certyfikowanych tatuaży przez platformę Oshun i poddać się zabiegowi tatuowania w jednym z wielu studiów na terenie Hiszpanii„.