Klub z Premier League nawiązał współpracę z platformą streamingową. Promowanie koreańskiego serialu
Tottenham podpisał umowę z Netflixem, której wartość może wynieść nawet 50 milionów funtów.
Tottenham ogłosił partnerstwo z tą znaną platformą streamingową w celu promocji Squid Game. To południowokoreański serial sensacyjny, który został wyprodukowany w 2021 roku, od razu stał się hitem wśród użytkowników Netflixa i zyskał uznanie krytyków. Aktywacje są planowane podczas meczów Premier League z Liverpoolem i Wolves.
Współpraca z okazji premiery kolejnego sezonu
We wtorek (17 grudnia) na oficjalnej stronie internetowej Spurs ogłoszono, że klub nawiązał współpracę z Netflixem, aby wesprzeć premierę drugiego sezonu Squid Game, który ukaże się 26 grudnia.
Szykuje się nowy dokument?
Były skaut londyńskiego klubu Bryan King w wywiadzie dla Tottenham News stwierdził, że to partnerstwo może otworzyć drzwi do większej współpracy między klubem z północnego Londynu a gigantem streamingu.
– Być może istnieje możliwość nakręcenia nowego dokumentu na Netflixie o Spurs – powiedział King.
Efekt Sona
Czas pokaże, natomiast oczywiście ta współpraca nie jest przypadkowa. Po odejściu Harry’ego Kane’a do Bayernu Monachium wydaje się, że największą gwiazdą londyńczyków jest mający już spory staż w klubie gracz ofensywny z Korei Południowej – Son Heung-min. Jego udane występy w Premier League czy na arenie międzynarodowej, status gwiazdy zespołu, sprawiają, że Tottenham może podbijać też rynek azjatycki, korzystać na popularności swojego piłkarza w aspekcie finansowym.