11.12.2024 09:44

Nagrody dla Rexony i Unilever

Złoty i Srebrny Spinacz to wyróżnienia przyznane markom Rexona i Unilever!

Nagrody dla Rexony i Unilever
Autor zdjęcia: Piotr Janiak – Linkedln

Obie formy zostały nagrodzone za kampanię z 38 Content Communication Content Communication „Nowy, skuteczny zawodnik wchodzi do gry” opowiadająca o współpracy z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej.

Jaki cel przyświecał koncernowi?

Współpraca marki Rexona z PZPS pokazuje, na jak wielu polach działa koncern Unilever, który dąży do propagowania zrównoważonego stylu życia. Firma powstała ponad 100 lat temu i jest jest potentatem w branży dóbr konsumpcyjnych na świecie.

Unilever jest czołowym na świecie dostawcą produktów Beauty & Wellbeing, Personal Care, Home Care, Nutrition i Ice Cream, który sprzedaje je na terenie 190 krajów, docierają do 3,4 miliarda konsumentów dziennie. Zatrudnia 128 000 pracowników. Przychody ze sprzedaży w 2022 r. wyniosły 60,1 mld euro.

Przeprowadziliśmy badania, z których wynika, że Rexona jest liderem w kwestii skuteczności dezodorantów i antyperspirantów w Polsce. Poszukując „nowego otwarcia” lub „odświeżenia” zdecydowaliśmy się odnaleźć platformę czy nośnik, który pomoże nam zbudować jeszcze lepszą świadomość marki i dotrzeć do nowych konsumentów – jednocześnie podbijając wartości tego brandu. Szukaliśmy czegoś, co będzie synonimem właśnie tej wspomnianej skuteczności. Dlaczego sport? Rexona jest jedną z marek, która szuka inspiracji w sporcie – mówił niedawno w rozmowie dla SportMarketing.pl Piotr Janiak, Senior Brand Manager Personal Care w Unilever

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski