08.12.2024 10:13

Brazylijska federacja kontynuuje współpracę z Nike. Zarobi fortunę

Nike przedłużyło współpracę z piłkarską federacją Brazylii do 2038 roku. Umowa opiewa aż na 100 milionów dolarów rocznie.

Brazylijska federacja kontynuuje współpracę z Nike. Zarobi fortunę
Autor zdjęcia: Nike

Nowy rozdział wspólnych działań amerykańskiego giganta i brazylijskiej federacji oznacza, że kraj z Ameryki Południowej zgarnie rocznie znacznie więcej niż do tej pory, bo to 30 milionów różnicy, dodatkowych pieniędzy.

Kreatywne podejście

Nike wyemitowało ciekawy spot – kanarek, symbol narodowej kadry Selecao, wylądował na logo firmy, a następnie widzimy, że ten kraj ma się kim pochwalić jeśli chodzi o piłkę nożną w męskim i kobiecym wydaniu.

Wieloletnie partnerstwo

Brazylia pierwszy raz podpisała kontrakt z Nike 16 lat temu. Dziś ekipa Canarinhos jest momentalnie kojarzona z tą marką, która ma, jak wiadomo, światową renomę.

W branży zawsze był popyt na to, by dostarczać stroje Brazylijczykom, jako że tamtejszy futbol miał w sobie pewien magnetyzm, od lat przyciąga mnogością graczy, którzy z piłką przy nodze potrafią czynić cuda. Stąd nie może zaskakiwać, że zanim Brazylijczycy podjęli współpracę z Nike, to współpracowali z takimi markami jak adidas czy Umbro.

Stroje Nike mają też inne drużyny narodowe z Europy, wymieńmy kilka z nich:

  • Anglia
  • Polska
  • Francja
  • Holandia
  • Portugalia
Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski