20.11.2024 17:14

STS działa z rozmachem. Oferuje wiele akcji marketingowych

Paweł Sikora, Head of PR & Sponsorship w STS, przedstawił ostatnie akcje marketingowe STS. STS, który współpracuje z klubami PKO BP Ekstraklasy, a także z reprezentacją Polski, oferuje wiele ciekawych akcji. Dzięki nim zyskują kluby, reprezentacja oraz kibice.

Udostępnij
STS działa z rozmachem. Oferuje wiele akcji marketingowych

RTM-ową komunikację na bandach LED sponsorowanych przez STS S.A. klubów punktowo wykorzystano już od dłuższego czasu. Jednak teraz – zgodnie z hasłem towarzyszącym marce, czyli hasztag#BARDZIEJ – zrobiono to właśnie BARDZIEJ, czyli w tym przypadku regularnie, znacznie częściej i na większą skalę. W kreacjach reklamowych STS stawia na zabawę słowem oraz odniesienia i nawiązania do bieżących wydarzeń.

I tak podczas meczu Polska – Szkocja na PGE Narodowy użyto hasła „𝗡𝗶𝗲 𝗸𝗶𝗯𝗶𝗰𝘂𝗷𝗲𝗺𝘆 𝘄 𝗸𝗿𝗮𝘁𝗸ę. 𝗞𝗶𝗯𝗶𝗰𝘂𝗷𝗲𝗺𝘆 𝗕𝗮𝗿𝗱𝘇i𝗲𝗷.” – nawiązując do symbolu Szkocji (krata) oraz używając CTA do kibicowania reprezentacji mimo słabszych wyników w ostatnim czasie.

https://twitter.com/stspolska/status/1858487823063810170

Z kolei podczas spotkania Widzew Łódź S.A. z Zagłębiem Lubin na bandach LED kibice mogli zobaczyć „𝗡𝗼𝘄𝗲 𝗸𝗼𝘀𝘇𝘂𝗹𝗸𝗶 𝗥𝗧𝗦? hasztag#𝗣𝗼𝘄ó𝗱𝗗𝗼𝗗𝘂𝗺𝘆”, czyli komunikat nawiązujący do trzeciego kompletu strojów, który ujrzał światło dzienne kilka dni wcześniej oraz do klubowego hasztagu. „𝗠𝗲𝗱𝗮𝗹𝗶𝗸𝗶 𝘁𝘄𝗮𝗿𝗱𝘀𝘇𝗲 𝗼𝗱 𝗦𝘁𝗮𝗹𝗶” – to hasło, które zastosowano podczas meczu Raków Częstochowa ze Stalą Mielec – zabawa słowna odwołująca się do przydomka Rakowa i nazwy drużyny przeciwnej.

W podobny sposób w ostatnich tygodniach komunikowano to także na meczach Pogoń Szczecin i Korona S.A. STS już pracuje nad kolejnymi kreacjami dla klubów, których jest partnerem.

Udostępnij
Adrian Janiuk

Adrian Janiuk