14.11.2024 08:44

Jeremy Sochan i Katarzyna Niewiadoma promują Polskę

Ruszyła kampania promująca potencjał turystyczny Polski, przygotowana przez agencję kreatywną MullenLowe Warsaw i agencję mediową Mediahub.

Jeremy Sochan i Katarzyna Niewiadoma promują Polskę

Wybrano znanych ambasadorów

Jest to idea realizowana na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej (POT) we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki.

Kampania „Polska. Więcej niż myślisz” buduje wizerunek kraju, który zaskakuje różnorodnością i mnogością atrakcji. Jej ambasadorami zostali Katarzyna Niewiadoma, polska kolarka szosowa oraz Jeremy Sochan, jedyny Polak w NBA.

Kampania „Polska. Więcej niż myślisz” to pierwsze takie przedsięwzięcie z udziałem sportowców jako ambasadorów: Katarzyny Niewiadomej, utytułowanej kolarki szosowej oraz Jeremiego Sochana, polskiego koszykarza grającego w NBA.

Troska o reputację kraju

Reprezentując Polskę na arenie międzynarodowej, oboje symbolizują nowoczesny i dynamiczny wizerunek kraju, inspirując turystów do odkrywania Polski z nowej perspektywy.

Sedno inicjatywy

Koncept kreatywny kampanii opiera się na interakcji dwójki ambasadorów, która nawiązuje do współczesnego języka komunikacji cyfrowej. Każde z nich dzieli się osobistymi rekomendacjami dotyczącymi ulubionych miejsc w Polsce, zachęcając do ich odwiedzenia.

Dzięki wykorzystaniu sportowej rywalizacji, ambasadorowie na przemian proponują atrakcje, które warto poznać. Efektem jest dynamiczna narracja, która odzwierciedla bogactwo i kontrasty oferty turystycznej Polski.

Zalety Polski zostały uwypuklone

Kampania skierowana jest do odbiorców z 11 europejskich krajów. Obejmuje emisję 30-sekundowego spotu telewizyjnego, promocję online, działania w social media oraz uruchomienie dedykowanej strony internetowej.

W przekazie podkreślono wyjątkowe atuty Polski – piękno przyrody, unikalną kuchnię, bogate dziedzictwo kulturowe oraz nowoczesne, pełne życia miasta. Spot pokazuje Polskę jako kraj otwarty, gościnny i inkluzywny, który oferuje turystom różnorodność i autentyczne przeżycia.

Nowatorski koncept kreatywny oraz innowacyjne podejście mediowe wnoszą świeżość do promocji Polski jako destynacji, która jest „Więcej niż myślisz”.

Gdzie jest prowadzona kampania?

Kampania wystartowała na początku listopada i objęła swym zasięgiem takie kraje jak: Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Włochy, Hiszpania, Holandia, Belgia, Czechy, Austria, Szwecja i Węgry.

Nowa strona Jeremiego Sochana

W ostatnich dniach w internecie pojawiła się nowa, oficjalna strona internetowa Jeremiego Sochana. Znajdziecie ją pod adresem: http://jeremy-sochan.com/ – jest dostępna zarówno w języku angielskim, jak i polskim.

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski