09.10.2024 14:40

Sochan w Paryżu. Jak kupić bilety na mecz NBA?

NBA i Revolut, globalna aplikacja finansowa mająca ponad 45 milionów klientów na całym świecie, ogłosili wieloletnie przedłużenie współpracy, dzięki której Revolut stał się partnerem stowarzyszonym NBA Paris Games 2025 prezentowanych przez Tissot. W Paryżu mają rywalizować drużyny Indiana Pacers i San Antonio Spurs z Jeremym Sochanem, rozgrywające dwa mecze sezonu regularnego na Accor Arena, w […]

Sochan w Paryżu. Jak kupić bilety na mecz NBA?

NBA i Revolut, globalna aplikacja finansowa mająca ponad 45 milionów klientów na całym świecie, ogłosili wieloletnie przedłużenie współpracy, dzięki której Revolut stał się partnerem stowarzyszonym NBA Paris Games 2025 prezentowanych przez Tissot. W Paryżu mają rywalizować drużyny Indiana Pacers i San Antonio Spurs z Jeremym Sochanem, rozgrywające dwa mecze sezonu regularnego na Accor Arena, w czwartek 23 stycznia i sobotę 25 stycznia 2025 r.

NBA – szczegóły ws. sprzedaży biletów

Bilety na mecze trafią do sprzedaży w czwartek 24 października 12:00 na NBA.com/Paris. Począwszy od czwartku 10 października o 12:00 nowi klienci Revolut z całej Europy, którzy zarejestrują się na revolut.com/promo/nba-revolut-2025/, będą mieli dostęp do przedsprzedaży biletów, która rozpocznie się we wtorek 22 października o 14:00. Pakiety biletów NBA Experiences oferujące dostęp premium do meczów i towarzyszących im wydarzeń, w tym doświadczenia VIP, spotkania z legendami NBA i wiele innych, są również dostępne do kupienia na stronie nbaexperiences.com/nba-paris-game-2025.

Bogata oferta Revolut

Dzięki wieloletniemu przedłużeniu umowy Revolut stanie się również partnerem stowarzyszonym przyszłych rozgrywek NBA w Europie, a także dodatkowymi punktami kontaktu i atrakcjami dla fanów w tym regionie, w tym zniżkami na oficjalne produkty, wycieczkami po trofeach NBA, imprezami z udziałem widzów, występami legend, turniejami NBA 3X i innymi aktywacjami, które zostaną ogłoszone w późniejszym terminie.

Wiele przedsięwzięć

NBA Paris Games 2025 prezentowane przez Tissot będzie transmitowane na żywo we Francji na beIN SPORTS i NBA League Pass, najwyższej klasy usłudze subskrypcji meczów na żywo dostępnej za pośrednictwem aplikacji NBA, docierającej do fanów w ponad 200 krajach i terytoriach w telewizji, mediach cyfrowych i mediach społecznościowych. Oprócz meczów i towarzyszących im wydarzeń dla fanów, liga i jej partnerzy przeprowadzą inicjatywy społecznościowe NBA Cares oraz program rozwoju koszykówki młodzieżowej Jr. NBA, które przybliżą wrażenia NBA fanom w stolicy Francji.

Inicjatywy te obejmą również wyznaczone działania mające na celu dostosowanie się do szerszego podejścia ligi do zrównoważonego rozwoju środowiska, współpracę z partnerami w celu gromadzenia danych dotyczących środowiska, zasilanie wydarzenia w 100% energią odnawialną po raz pierwszy oraz działania mające na celu zminimalizowanie wpływu na środowisko poprzez redukcję plastiku jednorazowego użytku. NBA Paris Games 2025 prezentowane przez Tissot będzie wspierane przez szereg partnerów marketingowych, w tym 2K, Foot Locker, La Française des Jeux, Nike, Revolut i Tissot.

fot. Facebook – J. Sochan

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski