Gwiazdy Barcelony wystąpiły w klipie z zespołem Coldplay
Barcelona podtrzymuje tradycję i przy okazji El Clasico. w ramach współpracy ze Spotify, eksponuje na koszulkach logotypy popularnych zespołów muzycznych. Tym razem logo Coldplay, które jest nawiązaniem do nowego albumu „Moon Music”, ma widnieć na trykotach graczy Barcy podczas rywalizacji z Realem Madryt na Santiago Bernabeu. Wcześniej Katalończycy współpracowali w ten sposób z Drakiem, Rosalią, […]
Barcelona podtrzymuje tradycję i przy okazji El Clasico. w ramach współpracy ze Spotify, eksponuje na koszulkach logotypy popularnych zespołów muzycznych. Tym razem logo Coldplay, które jest nawiązaniem do nowego albumu „Moon Music”, ma widnieć na trykotach graczy Barcy podczas rywalizacji z Realem Madryt na Santiago Bernabeu. Wcześniej Katalończycy współpracowali w ten sposób z Drakiem, Rosalią, Rolling Stonesami i Karol G.
Na razie przeciek podali insiderzy z „Jijantes”: w klubowym sklepie Barcy koszulkę z logo Coldplay będzie można kupić od 18 października (piątek):
📺 IMAGEN @JijantesFC
🤩 Así es la camiseta del Barça con la colaboración de Coldplay que los de Hansi Flick llevarán en el clásico ante el Real Madrid.
💰Mañana será presentada y el viernes se pondrá a la venta.
🔗 https://t.co/OGW0AKAWMl pic.twitter.com/oOh1deze1T
— Jijantes FC (@JijantesFC) October 16, 2024
Piłkarze i piłkarki Barcy wystąpili w spocie
Gwiazdy Barcelony: Lamine Yamal, Robert Lewandowski, Alexia Putellas i Salma Paralluelo, czyli same asy ofensywy w męskim zespole i ekipie Barcy Femeni, zostali zaangażowani do spotu, w którym promowane jest Coldplay.
🌑🌓🌔🌕🌖🌗🌘🌙@fcbfemeni @spotify pic.twitter.com/j9cVgF7xks
— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) October 16, 2024
fot. FC Barcelona