InPost i PZPN sprawili niespodziankę dzieciom z Fundacji Herosi
InPost łączy ludzi nie tylko dzięki innowacyjnym usługom, ale również poprzez wyjątkowe projekty, które na długo zostają w pamięci. Jako strategiczny sponsor reprezentacji Polski ta firma miała wielką przyjemność wykorzystać technologię, by dostarczyć młodym kibicom niezapomnianych sportowych doświadczeń. Podczas meczów z Portugalią i Chorwacją, we współpracy z PZPN InPost zorganizował specjalną aktywację dla podopiecznych Fundacji […]
InPost łączy ludzi nie tylko dzięki innowacyjnym usługom, ale również poprzez wyjątkowe projekty, które na długo zostają w pamięci. Jako strategiczny sponsor reprezentacji Polski ta firma miała wielką przyjemność wykorzystać technologię, by dostarczyć młodym kibicom niezapomnianych sportowych doświadczeń.
Podczas meczów z Portugalią i Chorwacją, we współpracy z PZPN InPost zorganizował specjalną aktywację dla podopiecznych Fundacji Herosi. Fundacja działa od 2009 roku na rzecz pomocy dzieciom z chorobami nowotworowymi. Choć pobyt w szpitalu uniemożliwił dzieciom fizyczną obecność na stadionie, to dzięki nowoczesnemu robotowi mogły wirtualnie powitać piłkarzy, porozmawiać z nimi i zobaczyć piłkarskie widowisko od kulis.
Wiele gwiazd na PGE Narodowym
Było to niesamowite przeżycie dla młodych fanów, którzy mogli poczuć atmosferę piłkarskiego święta i uczestniczyć w wydarzeniach, które generowały olbrzymie zainteresowanie. Było to naturalne, ponieważ na boisku w Warszawie pojawiły się największe gwiazdy światowego futbolu, na czele z najpierw Cristiano Ronaldo, a w drugim meczu – Lucą Modriciem. Ale oczywiście tych gwiazd było bez liku, a jednym z graczy wiodących prym na PGE Narodowym, imponującym dryblingami, finezją, wyobraźnią w grze był skrzydłowy Milanu Rafael Leao.
fot. Łączy nas Piłka i InPost