Borussia Dortmund odblokowuje treści oparte na sztucznej inteligencji w nowej umowie
Borussia Dortmund ogłosiła wieloletnią współpracę z opartą na sztucznej inteligencji platformą treści WSC Sports, co ma służyć zwiększeniu zaangażowania fanów. Na mocy umowy klub Bundesligi zyskuje dostęp do opartej na sztucznej inteligencji platformy WSC Sports, która automatyzuje tworzenie, zarządzanie i dystrybucję treści wideo, co ma na celu umożliwienie klubowi nawiązywania bardziej spójnego kontaktu z kibicami. […]
Borussia Dortmund ogłosiła wieloletnią współpracę z opartą na sztucznej inteligencji platformą treści WSC Sports, co ma służyć zwiększeniu zaangażowania fanów.
Na mocy umowy klub Bundesligi zyskuje dostęp do opartej na sztucznej inteligencji platformy WSC Sports, która automatyzuje tworzenie, zarządzanie i dystrybucję treści wideo, co ma na celu umożliwienie klubowi nawiązywania bardziej spójnego kontaktu z kibicami.
Narzędzie do analizy
Technologia platformy będzie analizować mecze Bundesligi, DFB-Pokal i rozgrywek klubowych UEFA na żywo w czasie rzeczywistym. Platforma automatycznie tworzy i dystrybuuje treści do fanów za pośrednictwem platform mediów społecznościowych i BVB-TV, oficjalnej platformy przesyłania strumieniowego wideo klubu.
Sascha Fligge, dyrektor ds. komunikacji w Borussii Dortmund, podkreśla znaczenie strategii klubu w zakresie treści cyfrowych, stwierdzając, że jest ona niezwykle ważna w angażowaniu globalnej bazy fanów.
— Jesteśmy zachwyceni współpracą z WSC Sports, której technologia oparta na sztucznej inteligencji zwiększy nasze możliwości tworzenia i udostępniania większej ilości świetnych treści dotyczących meczów, a co ważniejsze, w okresie między meczami na żywo, utrzymując zaangażowanie fanów przez cały rok — powiedział Fligge.
— Możliwość odblokowania naszego archiwum wideo przez platformę oznacza, że teraz w pełni wykorzystujemy tę cenną treść, zapewniając fanom kultowe momenty z przeszłości w spokoju i możemy odkrywać nowe możliwości monetyzacji tej treści.
Aviv Arnon, Chief Business Development Officer i współzałożyciel WSC Sports, powiedział:
— To ekscytujące współpracować z klubem o randze BVB, który ma jedną z najbardziej namiętnych i rozpoznawalnych baz fanów we wszystkich dyscyplinach sportowych. WSC Sports to sprawdzona formuła na zwiększanie zasięgu i odblokowywanie możliwości przychodowych na różnych platformach i jesteśmy podekscytowani, że możemy zrealizować tę szansę z BVB.
fot. Borussia Dortmund