WNBA pobiła kilka rekordów
WNBA – koszykarska liga kobiet jest oczywiście w cieniu elitarnej NBA – rywalizacji mężczyzn, natomiast nie da się ukryć, że można już mówić o takim zjawisku jak moda moda na basket pań. Aby nie pozostać gołosłownym, przedstawiamy poniżej odpowiednie wyliczenia. Znakomita oglądalność Rekordowa średnia – 1,19 miliona widzów stanowi niebagatelny wzrost, ponieważ aż o 170% […]
WNBA – koszykarska liga kobiet jest oczywiście w cieniu elitarnej NBA – rywalizacji mężczyzn, natomiast nie da się ukryć, że można już mówić o takim zjawisku jak moda moda na basket pań. Aby nie pozostać gołosłownym, przedstawiamy poniżej odpowiednie wyliczenia.
Znakomita oglądalność
Rekordowa średnia – 1,19 miliona widzów stanowi niebagatelny wzrost, ponieważ aż o 170% w porównaniu z poprzednim sezonem. Kibice też bardzo chętnie zapełniają trybuny w halach, o czym świadczy najwyższa łączna frekwencja od 22 lat (2 353 735). Oznacza to, że nastąpił wzrost o 48% w stosunku do zeszłej kampanii.
Napheesa Collier has racked up an impressive 99 points through the first three games of a playoff run, marking the most points in WNBA history for this stretch 🗣️#WelcometotheW | #WNBAPlayoffs presented by @Google pic.twitter.com/fTNmG0wHrl
— WNBA (@WNBA) September 30, 2024
Kilkusetprocentowy skok dotyczy gadżetów
Sprzedaż gadżetów WNBA zarówno online na WNBAStore.com, jak i w głównej lokalizacji w Nowym Jorku wzrosła łącznie o 601% w porównaniu z rokiem 2023. Rekord jednego sezonu z prawie 2 miliardami wyświetleń wideo na platformach mediów społecznościowych, ponad czterokrotnie więcej niż w zeszłym sezonie (378 milionów). Widać, że WNBA to content, który także dobrze „sprzedaje się” w social mediach.
fot. WNBA