30.09.2024 13:57

FIFA pokazała branding Klubowych Mistrzostw Świata

Klubowe Mistrzostwa Świata w nowym formacie są teraz oczkiem w głowie osób decyzyjnych w FIFA. Światowa centrala piłkarska dokłada wszelkich starań, by promować te zmagania. FIFA zaprezentowała emblemat pierwszego 32-drużynowego turnieju o klubowe mistrzostwo świata. Freed from Desire, czyli utwór, który stał się kultowy dla wielu drużyn, został ogłoszony, ma towarzyszyć także temu turniejowi. Ponadto […]

Klubowe Mistrzostwa Świata w nowym formacie są teraz oczkiem w głowie osób decyzyjnych w FIFA. Światowa centrala piłkarska dokłada wszelkich starań, by promować te zmagania.

Klubowe Mistrzostwa Świata w nowym formacie są teraz oczkiem w głowie osób decyzyjnych w FIFA. Światowa centrala piłkarska dokłada wszelkich starań, by promować te zmagania.

FIFA zaprezentowała emblemat pierwszego 32-drużynowego turnieju o klubowe mistrzostwo świata. Freed from Desire, czyli utwór, który stał się kultowy dla wielu drużyn, został ogłoszony, ma towarzyszyć także temu turniejowi. Ponadto „Take it to the World” – to inicjatywa mająca zachęcić fanów, aby pokazali, co czyni ich klub wyjątkowym.

Czy futbol będzie bardziej inkluzywny?

FIFA Club World Cup 2025 potrwa blisko miesiąc, od 15 czerwca do 13 lipca 2025 r., do rywalizacji przystąpią ekipy z sześciu konfederacji kontynentalnych – AFC (Azja), CAF (Afryka), CONCACAF (Ameryka Północna, Środkowa i Karaiby), CONMEBOL (Ameryka Południowa), OFC (Oceania) i UEFA (Europa). FIFA tłumaczy, że turniej ma uczynić piłkę nożną bardziej inkluzywną. Na razie głównie z Europy docierają głosy sceptyczne, wskazujące na zbyt napięty terminarz, co prowadzi do nadmiernej eksploatacji piłkarzy.

fot. FIFA

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski