27.09.2024 10:01

Champions Innovate. Nowy program miast-gospodarzy Ligi Mistrzów

Champions Innovate to program mający na celu rozwiązywanie współczesnych problemów wskazanych przez UEFA i miasto gospodarza finału Ligi Mistrzów.

UEFA przedstawiła nowy program dla miast-gospodarzy finału Ligi Mistrzów

Czym jest Champions Innovate?

Po przeprowadzeniu konsultacji z interesariuszami, UEFA Innovation Hub uruchomiło ten autorski program w zeszłym sezonie, a jego pierwszą udaną edycję zakończono podczas finału w Londynie.

Celem programu jest wspieranie współpracy między partnerami komercyjnymi, innowacyjnymi firmami i miastem (oraz krajowym stowarzyszeniem), w którym odbywa się kulminacyjny moment europejskiego sezonu klubowego.

Wyzwania

Karta MasterCard

Wielu nie jest w stanie uczestniczyć w tego typu wydarzeniach z powodu ograniczeń finansowych, braku odpowiednich obiektów i głębszych problemów społecznych, takich jak dyskryminacja. Dla wielu czynniki te stanowią poważne przeszkody w uczestnictwie w zorganizowanych sportach. Ponadto uprzedzenia kulturowe i systemowe często jeszcze bardziej marginalizują niedoreprezentowane grupy, uniemożliwiając równe szanse zarówno w sporcie amatorskim, jak i zawodowym.

Mastercard zobowiązuje się do zapewnienia każdemu możliwości uczestnictwa i czerpania przyjemności ze sportu w dostępnym, bezpiecznym i przyjemnym otoczeniu. Jako dumny, wieloletni sponsor Ligi Mistrzów UEFA, Mastercard podziela wizję wykorzystania mocy piłki nożnej do łączenia, inspirowania i służenia jako siła dobra.

adidas

Jako jedno z największych wydarzeń sportowych, finał Ligi Mistrzów UEFA naturalnie przyciąga uwagę setek milionów widzów na całym świecie. Dla młodszych pokoleń fanów ta pasja i entuzjazm były coraz częściej doświadczane za pośrednictwem ekranów i platform cyfrowych w ostatnich latach.

Firma adidas szuka innowacyjnych sposobów na to, by przekształcić doświadczenie kibicowania i emocje towarzyszące finałowi Ligi Mistrzów UEFA poza cyfrowe lub pasywne zaangażowanie kibica, zachęcając go do udziału w większej liczbie aktywności fizycznych, a nawet do zakochania się w fizycznym sporcie, jakim jest piłka nożna.

Zwłaszcza dla młodszych pokoleń te kształtujące i niezapomniane doświadczenia ze sportem mogą na stałe zmienić nawyki, nastawienie i styl życia. Takie doświadczenie daje okazję, aby zakochać się w piłce nożnej i sporcie – jako fan i sportowiec od urodzenia.

Najciekawsze start-upy mogą otrzymać 50 tysięcy euro na dalszy rozwój oraz w przyszłości nawiązać współpracę z UEFA. Więcej informacji można uzyskać tutaj [KLIKNIJ]: https://www.uefa.com/news-media/news/0291-1bd86e585d23-2b5c466a7b4b-1000/

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing