Zła wiadomość dla kibiców. Problem z transmisjami meczów Legii i Jagiellonii
Już niebawem fani futbolu w Polsce będą obserwować rywalizację Jagiellonii Białystok i Legii Warszawa w Lidze Konferencji. Prawa do tych rozgrywek nabył przed tym sezonem Polsat. Nadawca nie planuje transmisji w otwartym kanale. Jagiellonia Białystok i Legia Warszawa to jedyni polscy pucharowicze, którzy zakwalifikowali się do fazy ligowej odmienionych europejskich rozgrywek. Mistrz kraju i trzecia […]

Już niebawem fani futbolu w Polsce będą obserwować rywalizację Jagiellonii Białystok i Legii Warszawa w Lidze Konferencji. Prawa do tych rozgrywek nabył przed tym sezonem Polsat. Nadawca nie planuje transmisji w otwartym kanale.
Jagiellonia Białystok i Legia Warszawa to jedyni polscy pucharowicze, którzy zakwalifikowali się do fazy ligowej odmienionych europejskich rozgrywek. Mistrz kraju i trzecia drużyna poprzedniego sezonu Ekstraklasy będą uczestniczyć w zmaganiach w Lidze Konferencji. Obie drużyny mają do rozegrania co najmniej sześć meczów.
Z kim zagrają polskie drużyny
Jagiellonię czekają konfrontacje z: FC Kopenhaga, Petrocubem, Molde, Celje i Olimpią Lubljana, Mladą Bolesław. Legii przyjdzie podjąć walkę z następującymi ekipami: Real Betis, TSC, Dynamo Mińsk, Omonia, Lugano oraz Djurgarden. Liga Konferencji w formacie ligowym wystartuje 3 października.
Gdzie będzie można obejrzeć mecze?
Polsat będzie transmitował Ligę Konferencji przez trzy najbliższe sezony. Mecze będą dostępne tylko w płatnych kanałach Polsatu Sport Premium i Polsatu Sport.
Co do meczów
klubów w #conferenceleague rzeczywiście Polsat nie planuje ich w otwartych kanałach (TV4, Super Polsat itd.) Eliminacje to była promocja. Nie ma też rozmów o ich odsprzedaży. Ustawa nie zabezpiecza Ligi Konferencji #Legia #Jagiellonia
— Kacper Sosnowski (@Kacpo24) September 25, 2024
fot. Polsat Sport

Bartłomiej Najtkowski
Więcej Marketing
Sport Marketing & Business Forum 2025: Marketing sportowy bez tajemnic – emocje, które tworzą lojalność
W czerwcu 2025 roku, Warszawa stanie się centrum wymiany wiedzy i doświadczeń dla marketerów, PR-owców oraz liderów branży sportowej podczas konferencji Sport Marketing & Business Forum. Wydarzenie, zaplanowane na 17 czerwca 2025 roku, ma na celu zgromadzenie ekspertów i praktyków, którzy chcą kształtować przyszłość marketingu sportowego w Polsce.



