25.09.2024 12:08

Nice To Fit You nowym sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki

Polska Liga Siatkówki i Nice To Fit You połączyły siły, tworząc wyjątkowe partnerstwo pasji do sportu i dbałości o zdrowie. Zawarta we wrześniu br. umowa sprawia, że Nice To Fit You przez kolejne trzy sezony rozgrywek będzie jednym z kluczowych sponsorów Polskiej Ligi Siatkówki. Marka otrzymała m.in. tytuł sponsora głównego na wydarzeniach pucharowych, zarówno w […]

Polska Liga Siatkówki i Nice To Fit You połączyły siły, tworząc wyjątkowe partnerstwo pasji do sportu i dbałości o zdrowie. Zawarta we wrześniu br. umowa sprawia, że Nice To Fit You przez kolejne trzy sezony rozgrywek będzie jednym z kluczowych sponsorów Polskiej Ligi Siatkówki.

Polska Liga Siatkówki i Nice To Fit You połączyły siły, tworząc wyjątkowe partnerstwo pasji do sportu i dbałości o zdrowie. Zawarta we wrześniu br. umowa sprawia, że Nice To Fit You przez kolejne trzy sezony rozgrywek będzie jednym z kluczowych sponsorów Polskiej Ligi Siatkówki. Marka otrzymała m.in. tytuł sponsora głównego na wydarzeniach pucharowych, zarówno w trakcie meczów o AL-KO Superpuchar Polski, jak i w trakcie turniejów finałowych TAURON Pucharu Polski.

Nice To Fit You to jeden z kluczowych graczy na rynku cateringów dietetycznych, od lat lider w obszarze wprowadzania nowości i innowacji. W ramach umowy z Polską Ligą Siatkówki marka Nice To Fit You będzie obecna na wszystkich meczach ligowych, podczas transmisji telewizyjnych oraz w materiałach promocyjnych PLS. Ponadto, firma będzie miała możliwość prowadzenia działań promocyjnych skierowanych do kibiców siatkówki, takich jak konkursy, degustacje i aktywacje na meczach.

Artur Popko, prezes Polskiej Ligi Siatkówki, komentuje:

Bardzo cieszymy się z faktu, że kolejna marka chce promować się przy okazji najlepszej ligowej siatkówki na świecie. Mogę zapewnić, że to będzie bardzo dobra decyzja, a Nice To Fit You będzie bardzo widocznym partnerem w trakcie naszych rozgrywek.

Zadowolenia z rozpoczynającej się współpracy nie kryje także Paweł Wróbel, prezes zarządu Nice To Fit You:

To partnerstwo to połączenie sił dwóch dynamicznych marek, mających jasno sprecyzowane cele. W Nice To Fit You widzimy ogromny potencjał w sponsoringu dużych wydarzeń sportowych, a podpisanie umowy sponsorskiej z PLS otwiera nowy rozdział dla obu organizacji. Łącząc siły sportu i dobrego odżywiania chcemy inspirować fanów i zawodników do prowadzenia zdrowszego i bardziej aktywnego stylu życia.

Aktywność w imprezach biegowych

Nice To Fit You od lat wspiera swoich klientów na drodze do formy i dobrego zdrowia. Marka do tej pory mocno angażowała się w imprezy biegowe. Jest m.in. sponsorem tytularnym biegu Nice To Fit You Warszawska Dycha, który pod koniec września odbędzie się w Warszawie. Marka promuje się hasłem „Smak Sportowej Pasji”, która doskonale wpisuje się w klimat środowiska siatkarskiego w Polsce.

Nice to Fit You to prekursor

Nice to Fit You – jeden z liderów rynku cateringów dietetycznych. Jest też jedną z najdłużej działających firm w branży, a swoim klientom oferuje najszerszy na rynku wybór dań, zawsze skomponowanych z najwyżej jakości składników. Nice To Fit You jest ponadto prekursorem wykorzystywania nowych technologii w usługach cateringu dietetycznego. Wprowadzone przez firmę rozwiązania, takie jak nagrodzona w konkursie Mobile Trends 2022 aplikacja mobilna, oferują szereg opcji elastycznego zarządzania dietą i zamówieniami, w tym wybór dań jak z karty menu czy na bazie opisów i real photo. Rozwiązania Nice To Fit You stały się z czasem rynkowymi standardami i dziś korzysta z nich cała branża.

fot. Polska Liga Siatkówki

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski