25.09.2024 08:45

Zarządzanie w sporcie – ostatni moment na rekrutację!

FIFA/CIES Programme in Sports Management to unikalny program stworzony z myślą o rozwoju dyscypliny zarządzania sportem z wykorzystaniem najnowszej wiedzy i najlepszych praktyk. Jest to możliwe dzięki połączeniu wiedzy przekazywanej przez wykładowców programu i wybitnych praktyków zarządzających organizacjami sportowymi. Portal „SportMarketing.pl” jest partnerem medialnym Akademii Leona Koźmińskiego. Program realizowany jest we współpracy z licznymi partnerami: […]

To ostatni moment, aby zapisać się na studia zarządzanie w sporcie

FIFA/CIES Programme in Sports Management to unikalny program stworzony z myślą o rozwoju dyscypliny zarządzania sportem z wykorzystaniem najnowszej wiedzy i najlepszych praktyk. Jest to możliwe dzięki połączeniu wiedzy przekazywanej przez wykładowców programu i wybitnych praktyków zarządzających organizacjami sportowymi. Portal „SportMarketing.pl” jest partnerem medialnym Akademii Leona Koźmińskiego.

Program realizowany jest we współpracy z licznymi partnerami: FIFA/CIES, PGE Narodowy, Przegląd Sportowy, Ekstraklasa. Program kształcenia powstał przy współpracy i został poparty konsultacjami eksperckimi FIFA/CIES International University Network, który zrzesza obecnie kilkanaście uczelni wyższych z całego świata, realizujących program adekwatny do lokalnych warunków zarządzania w branży sportowej. Są to studia podyplomowe, które trwają rok, a zajęcia odbywają się w weekendy. Rekrutacja trwa do 25 września.

Tutaj można się na nie zapisać [KLIKNIJ]: https://www.kozminski.edu.pl/pl/oferta-edukacyjna/studia-podyplomowe/zarzadzanie-w-sporcie

Atuty kierunku

1. Afiliacja FIFA/CIES, program afiliowany w ramach FIFA/CIES International University Network

2 Partnerzy kierunku – współpraca z partnerami (PGE Narodowy, Ekstraklasa, Przegląd Sportowy)

3 Synergia wiedzy przekazywanej przez naukowców i wybitnych praktyków, zarządzających organizacjami sportowymi oraz wymiana wiedzy i doświadczeń wśród uczestników i absolwentów programu

4 Kompleksowa, aktualna i unikatowa wiedza dotycząca zarządzania wydarzeniami, klubami i innymi organizacjami sportowymi zgodnie z wymaganiami i trendami rynkowymi

5 Networking. Możliwość networkingu z Absolwentami poszczególnych edycji programu, w ramach działań Zespołu Networkingu ZwS

6 Dobre praktyki. Na wybrane zajęcia zapraszamy przedstawicieli współpracujących firm i organizacji, którzy pokazują dobre praktyki i realizują warsztaty ze słuchaczami.

Lista partnerów

Adresaci studiów

Zarządzanie w sporcie to studia dla osób zarządzających organizacjami sportu profesjonalnego i amatorskiego, które chcą zwiększyć swoją wiedzę z zakresu zarządzania, a także do tych, którzy zamierzają pracować w klubach i innych organizacjach sportowych w przyszłości. Program skierowany jest przede wszystkim do: 

  • pasjonatów sportu, którzy chcieliby związać z nim przyszłość zawodową i jednocześnie rozwijać zainteresowania i pasje
  • sportowców kończących karierę i byłych sportowców, którzy zamierzają kontynuować pracę w sporcie jako menedżerowie sportu 
  • osób zarządzających klubami  i obiektami sportowymi różnych dyscyplin sportowych 
  • osób zarządzających obiektami sportowymi
  • pracowników jednostek samorządu terytorialnego, odpowiedzialnych za rozwój sportu społeczności lokalnych 

Sporo udogodnień

Podczas studiów uczestnicy uzyskają nowoczesną i kompleksową wiedzę z zakresu zarządzania, planowania i organizowania przedsięwzięć sportowych. Poznają sposoby wykorzystania narzędzi marketingowych. Dowiedzą się, jak wykorzystać umiejętności zarządcze, uwzględniając obecne uwarunkowania branży sportowej w Polsce i na świecie. Starannie dobrana kadra oraz spotkania z praktykami pozwolą na spojrzenie na kwestię zarządzania sportem z wielu perspektyw. Wszystkie przedmioty są prowadzone przy wykorzystywaniu aktywnych metod nauczania, w tym studiów przypadków, ćwiczeń i dyskusji.

Uczestnicy programu mogą wziąć także udział w specjalnych programach obserwacyjnych, organizowanych przez partnerów kierunku. Absolwenci programu mogą ubiegać się o stypendium FIFA Master. 

Wielu ekspertów

Na zajęcia zapraszani są goście specjalni oraz eksperci i ekspertki. W gronie prelegentów i prelegentek podczas 8. edycji znalazły się między innymi takie osoby jak:

  • Marcin Animucki – prezes Ekstraklasa SA
  • Radosław Piesiewicz – prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego
  • Marek Pałus – sekretarz generalny Polskiego Komitetu Olimpijskiego
  • Christophe Kukawka – Media Officer & Technical Leadership programme expert w FIFA/UEFA
  • Rodrigo Garza – Athlete Partnerships, International Olympic Committee – IOC
  • Gabriel Behr Andrade – Paralympic Games Operations Senior Manager
  • Marek Karpiński – trener reprezentacji Polski w piłce ręcznej kobiet w latach 2000-2004; trener reprezentacji Polski kobiet w piłce ręcznej plażowej
  • Monika Płaczkowska – Partnerships Sales Director w SPORTFIVE
  • Grzegorz Łagowski – International Sponsorship and Communications Manager w InPost
  • Marcin Mikucki – dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w Ekstraklasa SA
  • Tomasz Świerczewski – FIFA World Cup 2022 & UEFA EURO 2024 Venue Manager
  • Andrzej Kruczyński – były oficer GROM-u oraz szef bezpieczeństwa oraz kierownik ds. bezpieczeństwa Stadionu Narodowego w Warszawie
  • Robert Kisiel – kierownik zespołu ds. sprzedaży sponsoringu sportowego, Biuro Reklamy TVP S.A
  • Mieszko Rajkiewicz – współzałożyciel Polskiego Instytutu Dyplomacji Sportowej
  • Karol Kuśka – Sponsorship Manager w Betclic Group
  • Katarzyna Plewczyńska – fotografka sportowa, fotoedytorka
  • Michał Szolc – prezes Zarządu Dziki Warszawa
  • Łukasz Świtalski – Safety Manger PL.2012+ (PGE Narodowy)
  • Michał Milewski – FÚTBOLMORRA, FIFA Licensed Football Agent

Perspektywa zawodowa

Studia przygotowują do pracy na specjalistycznych stanowiskach różnych organizacji związanych ze sportem (np. kluby czy związki sportowe, jednostki władz samorządowych i krajowych zajmujące się sportem, organizacje komercyjne sponsorujące sport lub sprzedające produkty i usługi sportowe).

Absolwenci programu mogą być zatrudnieni jako menedżer ds. marketingu/promocji klubu lub związku sportowego, menedżer produktu, menedżer zespołu, dyrektor biura, menedżer sekcji, rzecznik prasowy, menedżer szkółki piłkarskiej/klubu fitness. Kontynuacja studiów na poziomie FIFA Master daje szansę na dalszy rozwój zawodowy w środowisku międzynarodowym.

fot. Akademia Leona Koźmińskiego – Kozminski University

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski