Umowy sponsorskie w Premier League wzrosły o 12 procent
Przychody ze sponsoringu w Premier League wzrosły znacząco w porównaniu z poprzednim sezonem, kiedy ich wartość wynosiła poniżej 1,5 miliarda dolarów. Łączna wartość umów sponsorskich w dwudziestu piłkarskich angielskiej Premier League przekroczyła 1,5 miliarda dolarów w sezonie 2024-25, zgodnie z nowym raportem GlobalData. Raport Business of the Premier League 2024-25 wykazał, że przychody ze sponsoringu […]
Przychody ze sponsoringu w Premier League wzrosły znacząco w porównaniu z poprzednim sezonem, kiedy ich wartość wynosiła poniżej 1,5 miliarda dolarów.
Łączna wartość umów sponsorskich w dwudziestu piłkarskich angielskiej Premier League przekroczyła 1,5 miliarda dolarów w sezonie 2024-25, zgodnie z nowym raportem GlobalData. Raport Business of the Premier League 2024-25 wykazał, że przychody ze sponsoringu w lidze wzrosły o 12,4% do 1,68 miliarda dolarów, z poniżej 1,5 miliarda dolarów w sezonie 2023-24.
Z czego wynika ten wzrost?
W dużej mierze przypisuje się to dużym wzrostom sponsoringu z branż takich jak odzież i akcesoria oraz hazard. Całkowita wartość rocznych wydatków sektora odzieży i akcesoriów w Premier League wynosi 573,85 miliona dolarów. Następne są podróże i turystyka z kwotą 227,18 miliona dolarów oraz usługi finansowe z kwotą 232,2 miliona dolarów.
fot. Premier League