18.09.2024 14:07

Canal+Sport przeprasza widzów za niedogodności podczas transmisji Ligi Mistrzów

17 września byliśmy świadkami pierwszych meczów nowej fazy ligowej Ligi Mistrzów. Rozgrywki transmituje Canal+, jednak stacja była krytykowana przez widzów z uwagi na reklamy emitowane tuż przed rozpoczęciem spotkań. To uniemożliwiło zapoznanie się ze składami i posłuchanie hymnu Ligi Mistrzów. Telewizja wydała specjalne oświadczenie. Po sześciu latach Liga Mistrzów wróciła do Canal+, jednak na starcie […]

Z dniem 21 października Ewa Soroka dołączy do CANAL+ Polska i obejmie stanowisko dyrektora marketingu. Ewa Soroka będzie odpowiedzialna za budowanie i realizację strategii marketingowej dla produktów i marki CANAL+ oraz działania marketingowe skierowane do klientów B2C i B2B.

17 września byliśmy świadkami pierwszych meczów nowej fazy ligowej Ligi Mistrzów. Rozgrywki transmituje Canal+, jednak stacja była krytykowana przez widzów z uwagi na reklamy emitowane tuż przed rozpoczęciem spotkań. To uniemożliwiło zapoznanie się ze składami i posłuchanie hymnu Ligi Mistrzów. Telewizja wydała specjalne oświadczenie.

Po sześciu latach Liga Mistrzów wróciła do Canal+, jednak na starcie stacja była krytykowana przez widzów. „Drodzy Kibice, wczorajsze spotkania UEFA Champions League po raz pierwszy były poprzedzone reklamą. Niestety jej emisja zakłóciła ważne dla Was momenty i wydarzenia przed pierwszym gwizdkiem – hymn Ligi Mistrzów UEFA czy prezentacje składów drużyn. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca i najmocniej za nią przepraszamy. Blok z reklamą przesuniemy odpowiednio wcześniej, tak aby nie ingerował w to, co dzieje się na boisku zaraz przed startem spotkania” – czytamy na portalu X. Wpis zamieściło oficjalne konto Canal+Sport.

Również szef redakcji Canal+Sport, Michał Kołodziejczyk, wyraził ubolewanie w social mediach.

fot. Canal+

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski