Stadion w Białymstoku zmieni nazwę. Efekt współpracy ze sponsorem
Stadion Miejski w Białymstoku podpisał umowę z siecią sklepów Chorten opiewającą na 4,5 mln zł. Na mocy tej umowy obie strony mają współpracować przez pięć lat. Dojdzie też do poważnej zmiany, bo stadion będzie teraz formalnie nazywał się Chorten Areną. Informację przekazał Robert Bońkowski, dziennikarzy związany z podlaskim sportem. Dla Chorten to kolejny etap inwestycji […]
Stadion Miejski w Białymstoku podpisał umowę z siecią sklepów Chorten opiewającą na 4,5 mln zł. Na mocy tej umowy obie strony mają współpracować przez pięć lat.
Dojdzie też do poważnej zmiany, bo stadion będzie teraz formalnie nazywał się Chorten Areną. Informację przekazał Robert Bońkowski, dziennikarzy związany z podlaskim sportem. Dla Chorten to kolejny etap inwestycji w sport w tym regionie Polski.
🟢 Umowa Stadionu Miejskiego w #Białystok z siecią sklepów Chorten warta jest 4,5 mln zł. Ma obowiązywać przez pięć lat. Stadion będzie teraz formalnie nazywał się Chorten Areną. pic.twitter.com/AOah7BAAoM
— Robert Bońkowski (@RobertBonkowski) September 18, 2024
Współpraca z Jagą już trwa
Przypomnijmy, że logo Chorten widnieje na koszulkach piłkarzy Jagiellonii Białystok od startu sezonu 2024/2025. Zawodnicy mistrza Polski nazwę polskich sklepów spożywczych będą eksponować na strojach podczas meczów rozgrywanych w PKO BP Ekstraklasie i zmagań w Pucharze Polski. Warto dodać, że znak z drzewkiem dębu ma być również wyświetlany na bandach led wokół boiska, na telebimach i ekranach na stadionie. Piłkarze mają też angażować się w szereg akcji promocyjnych i działania charytatywne na rzecz podopiecznych Fundacji Grupy Chorten „Nie bądź obojętny”.
fot. Stadion Miejski w Białymstoku – Facebook