Aktualności 18 września 2024

Legia Warszawa i Syty Król zaczynają współpracę, by promować zdrowy tryb życia

Do grona oficjalnych partnerów Legii Warszawa dołącza marka Syty Król – dostawca diet pudełkowych. W ramach umowy partnerskiej marka będzie obecna na stadionach podczas wszystkich meczów Legii w sezonie 2024/2025. Jej logotypy oraz komunikacja promocyjna pojawią się zarówno na trybunach, jak i w materiałach marketingowych klubu. Docelowo w planach jest również opracowanie specjalnych posiłków bazujących na preferencjach i potrzebach osób uprawiających sport.

Współpraca ważna dla strategii marki

Poprzez partnerstwo z Legią marka Syty Król chce zintensyfikować swoje działania w obszarze promocji sportu i zdrowego trybu życia, docierając z komunikacją do kibiców oraz tych osób, które cenią sobie aktywność fizyczną wraz ze zbilansowaną dietą. Współpraca ta wpisuje się w strategię rozwoju marki Syty Król, ma na celu zwiększenie świadomości i rozpoznawalności brandy Syty Król (marka działa na rynku od kilku miesięcy), poszerzenie zasięgów i zdobycie nowych klientów.

Futbol jako istotny element tożsamości firmy

– Piłkę nożną wpisaliśmy w DNA naszej marki, a rozpoczęcie działań bezpośrednio wspierających polskie kluby od Legii Warszawa było naturalnym krokiem. Jestem przekonany, że przyniesie ona szereg korzyści dla obu stron, a z czasem pomyślimy o rozszerzeniu jej o kolejne aktywności – mówi Michał Korzeniewski, brand manager marki Syty Król.

Partnerstwo z Sytym Królem to coś więcej niż współpraca marketingowa. Legia Warszawa to już nie tylko klub piłkarski, ale również dynamiczna platforma o ogromnym zasięgu, integrująca ludzi o różnorodnych pasjach, zainteresowaniach i stylach życia. Dla partnerów współpraca z tak rozpoznawalną, prestiżową i cieszą się ogromnym zaufaniem oraz lojalnością kibiców marką sportową, otwiera szeroki wachlarz nowych możliwości. Współpracujemy wyłącznie z partnerami, podzielającymi nasze wartości, a marka Syty Król nie tylko wspiera sport, ale również promuje zdrowy tryb życia, co jest dla nas równie istotne. Nasze mecze to nie tylko emocje na boisku. To również ogromny potencjał komunikacyjny, docierający do tysięcy fanów w kraju.. Wspólnie z naszymi partnerami, jak Syty Król, chcemy budować silne, długotrwałe relacje, które są skrojone na miarę potrzeb każdej marki. Zapewniamy dotarcie do widzów zarówno na stadionie, jak i przed ekranami, oferując wyjątkowe doświadczenia i spersonalizowane świadczenia – podkreśla Aleksandra Kalinowska, dyrektor ds. komunikacji i marketingu w Legii Warszawa.

W nadchodzących miesiącach obie strony będą intensywnie współpracować nad kolejnymi projektami, które z pewnością przyniosą kibicom nie tylko sportowe emocje, ale również inspiracje do zdrowszego, bardziej aktywnego funkcjonowania. Syty Król i Legia Warszawa wspólnie pokazują, że sport to więcej niż gra – to styl życia, który warto pielęgnować na co dzień.

fot. Syty Król – Facebook