Aktualności 12 września 2024

zondacrypto partnerem i oficjalną giełdą kryptowalut trzeciego klubu z Serie A

zondacrypto została Oficjalną Giełdą Kryptowalut klubu piłkarskiego Parma Calcio 1913 na sezon 2024/2025. To już trzecia współpraca w Serie A - po Juventusie FC i Atalancie BC - największej giełdy kryptowalut regionu CEE. Współpraca została ogłoszona na czwartkowej konferencji prasowej na Stadio Ennio Tardini w Parmie. zondacrypto będzie widoczna na odzieży treningowej, jako Sponsor Treningowy Parma Calcio 1913, wzmiacniając obecność tej kryptowalutowej marki we włoskim futbolu.

zondacrypto partnerem Parmy

– Pewnie wielu zaskoczymy, ale raz jeszcze stawiamy na włoską piłkę nożną i Serie A. Na klub z tradycjami i ogromnym potencjałem, jakim jest Parma, z którą podzielamy wartości i ambicje. Współpraca z trzecim już klubem włoskiej ekstraklasy piłkarskiej zapewni naszej marce maksymalną widoczność i rozpoznawalność na tym rynku. Wysoką dynamikę wzrostu chcemy połączyć z włoską pasją do calcio. Trzykrotny zdobywca Pucharu Włoch i kilkukrotny triumfator pucharów europejskich wraca do Serie A po krótkiej przerwie. Cieszymy się, że o dawny blask Parma powalczy w jednej drużynie z naszą giełdą – deklaruje Przemysław Kral, CEO zondacrypto.

– Z przyjemnością ogłaszamy współpracę z zondacrypto, jedną z największych giełd kryptowalut w Europie, działającą we Włoszech od dwóch lat i posiadającą 1,3 miliona aktywnych użytkowników na całym świecie. zondacrypto, jedna z najbardziej wiarygodnych giełd na scenie międzynarodowej i od chwili założenia angażująca się też w przedsięwzięcia charytatywne, będzie Oficjalnym Partnerem klubu, naszą Oficjalną Giełdą Kryptowalut i Sponsorem Treningowym pierwszej drużyny mężczyzn w bieżącym sezonie 2024/25. Jesteśmy dumni, że możemy dołączyć do wielu prestiżowych organizacji sportowych, z którymi zondacrypto nawiązała współpracę. Wierzymy, że będzie to ważny krok w naszym dalszym rozwoju – podkreśla Luca Martines, Dyrektor Zarządzający ds. Korporacyjnych klubu Parma Calcio 1913.

Współpraca została ogłoszona na uroczystej czwartkowej konferencji prasowej w siedzibie klubu. Wzięli w niej udział Luca Martines, Dyrektor Zarządzający ds. Korporacyjnych Parma Calcio, a także Przemysław Kral CEO zondacrypto i Karolina Gwóźdź, Chief Legal Officer zondacrypto.

Historyczne trofea, trzech Polaków w składzie

Parma Calcio 1913 to beniaminek Serie A. Do włoskiej ekstraklasy przed bieżącymi rozgrywkami, klub wrócił po spadku z niej do Serie B po sezonie 2020/2021. Największe sukcesy klubu, to 3 triumfy w Pucharze Włoch (1992, 1999, 2002), zdobycie Superpucharu Włoch (1999), Pucharu UEFA (1995, 1999), Superpucharu Europy (1993) i Pucharu Zdobywców Pucharów (1993). W klubie występuje trzech Polaków: Adrian Benedyczak, Mateusz Kowalski i Daniel Mikołajewski (wypożyczony z Zagłębia Lubin).

Logotyp zondacrypto oprócz strojów treningowych pierwszej drużyny Parma Calcio 1913, znajdzie się również m.in. na ściance do wywiadów, billboardach za bramką, bandach LED i w centrum treningowym, a także w innych miejscach na stadionie, materiałach dla mediów i w social mediach.