11.09.2024 11:53

Robico nadal będzie wspierać Polską Ligę Siatkówki

Firma Robico przez kolejny sezon będzie sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki, prowadzącej rozgrywki trzech lig – PlusLigi, TAURON Ligi i PLS 1. Ligi. To kolejna umowa sponsorska pomiędzy PLS, a znaną od kilkudziesięciu lat polską marką. Rok temu firma Robico po kilkuletniej przerwie wróciła do sponsorowania siatkarskich rozgrywek ligowych w Polsce. W tym roku marka mocniej […]

Firma Robico przez kolejny sezon będzie sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki

Firma Robico przez kolejny sezon będzie sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki, prowadzącej rozgrywki trzech lig – PlusLigi, TAURON Ligi i PLS 1. Ligi. To kolejna umowa sponsorska pomiędzy PLS, a znaną od kilkudziesięciu lat polską marką.

Rok temu firma Robico po kilkuletniej przerwie wróciła do sponsorowania siatkarskich rozgrywek ligowych w Polsce. W tym roku marka mocniej chce promować się poprzez siatkówkę, bo stworzyła nowy produkt, suplement diety Robico Active, którego ambasadorem został jeden z czołowych siatkarzy PlusLigi Artur Szalpuk. To najlepiej pokazuje, jak dobrą promocję polskim firmom zapewnia ligowa siatkówka.

Rosnąca popularność zmagań

Nasze rozgrywki z roku na rok zdobywają coraz większą popularność, co przekłada się na lepszą promocję marek naszych sponsorów. Tegoroczny sezon może być najlepszy w historii, bo przecież PlusLiga może pochwalić się największą liczbą medalistów ostatnich igrzysk olimpijskich w swoich szeregach, co gwarantuje najwyższy poziom i chyba jasno pokazuje, która liga jest najmocniejszą na świecie. Bardzo się cieszę, że doceniają to także sponsorzy, bo bez nich nie można tworzyć widowisk na najwyższym poziomie – mówi Artur Popko, prezes Polskiej Ligi Siatkówki.

Marka Robico nadal będzie widoczna podczas wszystkich meczów najważniejszych ligowych rozgrywek siatkarskich w Polsce – męskiej PlusLidze, jej zapleczu, czyli PLS 1. Lidze oraz żeńskiej TAURON Lidze.

Znany ambasador marki

Kilka miesięcy temu Robico prowadziło na rynek nowość – odżywkę białkową WPC 80 pod marką Robico Active. To produkty skierowane do osób lubiących aktywnie spędzać czas, dbających o zdrowie i sprawność fizyczną oraz profesjonalnych sportowców. Ambasadorem marki jest Artur Szalpuk. WPC 80 Robico Active dostępne jest w poręcznych, jednorazowych saszetkach 30g oraz większych opakowaniach 700 g. Dostępne smaki to truskawka-wanilia, banan-kokos i brzoskwinia-marakuja.

fot. Tauron

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski