09.09.2024 11:36

Sportmarketing.pl nawiązał współpracę z Akademią Leona Koźmińskiego

Portal Sportmarketing.pl, czołowe źródło informacji o marketingu sportowym w Polsce, patronem medialnym studiów podyplomowych „Zarządzanie w Sporcie” w Akademii Leona Koźmińskiego. Celem partnerstwa jest wsparcie edukacyjne i promocja najwyższych standardów zarządzania w sporcie.

Sportmarketing.pl nawiązał współpracę z Akademią Leona Koźmińskiego

Sportmarketing.pl został patronem medialnym studiów podyplomowych na kierunku „Zarządzanie w Sporcie”, realizowanego w Akademii Leona Koźmińskiego. Partnerstwo ma na celu nie tylko promowanie programu, ale przede wszystkim wsparcie edukacji słuchaczy i słuchaczek poprzez dostarczanie im najnowszych analiz i trendów z zakresu marketingu sportowego. Portal będzie pełnił rolę kluczowego źródła wiedzy o dynamicznie rozwijającej się branży sportowej.

Program studiów podyplomowych „Zarządzanie w Sporcie”, afiliowany w ramach FIFA/CIES Programme in Sports Management, przygotowany i realizowany w Akademii Leona Koźmińskiego, jest znany z programu kształcenia, łączącego teorię z praktyką oraz przygotowującego do kariery w dynamicznej branży sportowej. Uczelnia została uznana w rankingu „Financial Times” za najlepszą szkołę biznesową w Europie Środkowo-Wschodniej, co podkreśla jej stałe dążenie do innowacyjności i doskonałości w nauczaniu.

– Jesteśmy dumni, że możemy wspierać rozwój przyszłych liderów sportowego zarządzania, współpracując z Akademią Leona Koźmińskiego. Nasz patronat i bliska współpraca to doskonała okazja do jeszcze skuteczniejszego przybliżania słuchaczom i słuchaczkom realiów rynku sportowego – powiedział Marcin Poślada, prezes Shark Agency, wydawcy serwisu Sportmarketing.pl.

Studia podyplomowe na kierunku „Zarządzanie w Sporcie” to unikalny program stworzony z myślą o rozwoju dyscypliny zarządzania sportem z wykorzystaniem najnowszej wiedzy i najlepszych praktyk. Jest to możliwe dzięki połączeniu wiedzy przekazywanej przez wykładowców programu i wybitnych praktyków zarządzających organizacjami sportowymi.

– Współpraca z portalem Sportmarketing.pl to dla nas ogromne wsparcie merytoryczne. Dzięki niej nasi słuchacze i słuchaczki zyskują dostęp do najnowszych analiz i trendów w zarządzaniu sportem, co pozwoli im jeszcze lepiej przygotować się do wyzwań zawodowych w tej dynamicznej branży. Partnerstwo wpisuje się w naszą misję dostarczania najwyższej jakości edukacji, która łączy teorię z praktyką – podkreśla dr Sylwia Hałas-Dej, Dziekan Koźmiński Executive Business School.

Podczas studiów na kierunku „Zarządzanie w Sporcie” uczestnicy zyskują nowoczesną i kompleksową wiedzę z zakresu zarządzania, planowania i organizowania przedsięwzięć sportowych. Dowiadują się, jak wykorzystać umiejętności zarządcze, uwzględniając obecne uwarunkowania branży sportowej w Polsce i na świecie. Starannie dobrana kadra oraz spotkania z praktykami pozwolą na spojrzenie na kwestię zarządzania sportem z wielu perspektyw.

Rekrutacja na studia podyplomowe „Zarządzanie w Sporcie” trwa do 25 września. Więcej informacji na temat studiów, dostępne jest na stronie Akademii Leona Koźmińskiego: https://www.kozminski.edu.pl/pl/oferta-edukacyjna/studia-podyplomowe/zarzadzanie-w-sporcie

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing