13.08.2024 15:43

InPost zaskoczył z aktywacją RTM na ogłoszenie nowego sponsoringu!

Dziś Grupa InPost ogłosiła nowy sponsoring międzynarodowy – została Oficjalnym Partnerem Atletico Madryt. To jedna z najbardziej prestiżowych współprac w historii sponsoringu sportowego w Polsce. Atletico to kolejna drużyna piłkarska w portfolio firmy, po reprezentacji Polski i Newcastle United.

InPost po raz kolejny pokazał niekonwencjonalne działanie

Jak dowiedział się nasz portal, InPost przygotował niestandardową aktywację tego sponsoringu w Polsce! Z okazji ogłoszenia współpracy z Atletico Madryt, jednego z najlepszych klubów piłkarskich na świecie z hiszpańskiej La Liga, InPost postanowił… znaleźć Hiszpanię w Polsce! I znalazł w województwie wielkopolskim, wieś Hiszpania, zamieszkałą przez symboliczne… 11 osób.

InPost wspólnie z Atletico Madryt w ramach aktywacji RTM przygotowali specjalną okleinę na Paczkomat InPost, znajdujący się w pobliżu wsi Hiszpania w Polsce, nawiązującą do ogłoszonego partnerstwa.

 

Przygotowana kreacja nawiązuje poprzez biało-czerwone pionowe paski do tradycyjnego wyglądu koszulek Atletico Madryt. Ponadto na maszynie jest widoczny napis „Taktyka dostarczania zwycięskich paczek”, co jest odniesieniem do jednego z najważniejszych symboli Atletico, czyli do ich trenera i stylu gry zespołu, który słynie z dobrej organizacji gry, dyscypliny taktycznej i wysokiego zaangażowania na boisku.

– Chcemy budować InPost jako firmę realizującą najciekawsze aktywacje w sponsoringu sportowym nie tylko w Polsce, ale również na arenie międzynarodowej. Partnerstwo z Atletico to kolejny przemyślany krok w naszej strategii, która będzie bazować na coraz mniej standardowych rozwiązaniach generujących duże zainteresowanie społeczne – powiedział nam Marek Szkolnikowski, dyrektor ds. sponsoringu sportowego w Grupie InPost.

Warto dodać, że to nie jedyne działanie InPost oparte o piłkarski insight w ramach ogłoszenia tego sponsoringu. Wcześniej InPost opublikował specjalne wideo z udziałem Prezesa Grupy InPost, Rafała Brzoski, w którym nawiązują do stylu zarządzania legendarnego trenera Atletico, pokazując spójność w strategii zarządzania InPost i Atletico Madryt.

Tutaj można zobaczyć wideo: https://www.linkedin.com/posts/rafa%C5%82-brzoska-6a360334_inpostgroup-inpostteam-inpostes-activity-7229033405475123201-CHWX?utm_source=share&utm_medium=member_desktop

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing