14.08.2024 08:12

Jak Warszawa promuje Superpuchar Europy?

Organizacja meczu o Superpuchar Europy to duży prestiż dla Warszawy. Trudno się dziwić, że miasto dokłada wszelkich starań, by rozpropagować spotkanie Realu Madryt z Atalantą Bergamo, które jest zaplanowane na 14 sierpnia.

Jak Warszawa promuje Superpuchar Europy?

Piłkarskiemu świętu w stolicy Polski ma towarzyszyć szereg innych eventów. Władze miasta zaproponowały takie inicjatywy jak Fan Meeting Points, gdzie spotkają się sympatycy zespołów z Hiszpanii i Włoch w dniu meczu (przy ul. Francuskiej i nad Wisłą), Trophy Tour, to prezentacja pucharu, do której doszło podczas miejskich eventów. Warszawski ratusz zwraca uwagę na strefy mające dostarczyć kibicom dodatkową rozrywkę, one działają od 13 sierpnia. Warto dodać, że przed Pałacem Kultury i Nauki (od strony Kinoteki) ma znaleźć się replika Superpucharu.

Niezwykły tramwaj

Ponieważ 14 sierpnia w Warszawie zostanie rozegrany mecz o Superpuchar Europy, na ulice wyjechał tramwaj oklejony reklamami związanymi z tym wydarzeniem. Tramwaj to nie wszystko. Wspomnijmy, że do 9 sierpnia w sali Marmurowej Pałacu Kultury i Nauki można było zobaczyć, jak wygląda trofeum dla zwycięzcy tego prestiżowego meczu.

13 sierpnia od godziny 10:00 fani sportu mogą odwiedzić strefę Fan Festiwalu przygotowanego w ramach Superpucharu Europy. Pojawią się strefy partnerów UEFA (np. Pepsi, Sony i Heineken).

Wymieńmy liczne atrakcje:

  • dmuchane aktywności piłkarskie takie jak: boisko 4×4, mini boisko 1×1, bramka do ćwiczenia strzałów, stoliki do gry w piłkę nożną i wiele innych
  • UEFA selfie point
  • sklep kibica
  • stanowisko do prezentacji pucharu UEFA
  • strefa gastronomiczna z food truckami – 6 rodzajów kuchni
  • strefa z napojami
  • mecze pokazowe: drużyn z Domów Dziecka, European Amputee Football Federation, Trenuj bycie dobrym

fot. UEFA

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski