12.08.2024 07:50

zondacrypto partnerem kluczowym Pogoni Szczecin

zondacrypto, firma, która w polskiej piłce znana jest ze współpracy z Rakowem Częstochowa, a działa też na arenie międzynarodowej (od niedawna jest chociażby partnerem Atalanty, która 14 sierpnia zagra z Realem Madryt w meczu o Superpuchar Europy na PGE Narodowym), rozpoczęła partnerstwo z Pogonią Szczecin. 10 sierpnia, przed ligowym meczem Portowców ze Stalą Mielec, odbyła się specjalna konferencja prasowa.

zondacrypto partnerem kluczowym Pogoni Szczecin

Jarosław Mroczek, prezes zarządu Pogoni Szczecin, o warunkach umowy partnerskiej:

To dla obu stron bardzo ważny dzień. Pracowaliśmy szybko i doskonale się rozumieliśmy na etapie negocjacyjnym. Na razie podpisaliśmy umowę roczną, ale jesteśmy głęboko przekonani, że ta współpraca będzie o wiele dłuższa. Aktualny ekwiwalent za reklamę na naszej koszulce meczowej jest zdecydowanie wyższy niż w ubiegłych latach.

Przemysław Kral, CEO zondacrypto, o współpracy z klubami piłkarskimi:

To pytanie pojawia się bardzo często. Dokonujemy szeregu badań marketingowych, z których m.in. płyną wnioski, iż kibice są jedną z naszych istotniejszych grup docelowych. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych partnerstw. Mamy bardzo wielu klientów, którzy trafili do nas dzięki tym kooperacjom. Raków Częstochowa jako pierwszy z klubów Ekstraklasy otworzył się na kryptowaluty. W Serie A pionierem był Juventus Turyn, zaraz po tym klubie podobnym zaangażowaniem wyróżniła się Atalanta Bergamo.

Przemysław Kral wypowiedział się także o partnerstwie z Portowcami:

Po sukcesie z Rakowem mieliśmy co najmniej kilka ofert kooperacyjnych z klubów Ekstraklasy. Wybraliśmy Pogoń. Dla nas ważne było, aby współpraca nie ograniczyła się tylko do pojawienia się na koszulkach klubowych. Chcemy współpracować aktywnie i działać w zakresie edukacji powiązanej z rynkiem kryptowalut. Zaufaliśmy sobie wzajemnie. Decyzja, że wybieramy Pogoń, opiera się na sporej liczbie dodatkowych benefitów, które były dla nas od początku bardzo istotne. Chcemy niwelować mity o kryptowalutach. Pogoń ma możliwości infrastrukturalne, aby wesprzeć nas w procesie edukacyjnym. Podobnie działamy już z Atalantą. Chcielibyśmy podążyć podobną drogą w Szczecinie. Napotkaliśmy w klubie osoby bardzo otwarte i nastawione do nas pozytywnie. Tych czynników było zatem wiele.

Pogoń dała się poznać jako bardzo efektywny zespół. W trakcie naszych rozmów dało się odczuć otwartość na innowacyjność finansową. Dlatego też cieszę się, że Duma Pomorza dołącza do naszej rodziny. Chcemy dementować mity, które urosły wokół kryptowalut i wspólnie edukować społeczeństwo w zakresie właśnie naszej branży – dodał Dawid Sendecki, dyrektor ds. ryzyka i Compliance.

fot. Pogoń Szczecin

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski